Reismaatje gezocht voor wereldreis!

Hallo!

In 2016/2017 zou ik graag een wereldreis maken van +/- 12 maanden. Helaas kan ik niet eerder, omdat ik nog bezig ben met mijn studie en ik het budget nog niet bij elkaar heb. Echter wil ik dit niet alleen doen, dus ben ik opzoek naar een reismaatje. De volgende landen staan op mijn lijstje: vanaf rusland met de transiberie naar China en vervolgens met een around the world vliegticket naar Nepal, ZO Azië (Thailand, Vietnam, Cambodja en Laos), Australië, Nieuw-Zeeland, Amerika (road trip grand canyon + omliggende steden zoals las vegas en san fransisco mee pakken) en eventueel nog een kijkje nemen in New York. Echter staan deze landen niet vast en ben ik heel flexibel. Als iemand dus nog andere wensen heeft of juist niet naar één van bovenstaande landen wilt, dan vind ik dat geen probleem.

Nu zal ik mij even voorstellen:
Ik ben Esmée en ik ben 20 jaar oud. Ik ben opzoek naar een reismaatje tussen de 20-28 jaar oud (jongen of meisje). De wereld rond trekken met een backpack zou ik geweldig vinden. Zou jij ook graag een wereldreis willen maken, laat dan een berichtje achter. Ik zou je namelijk eerst beter leren kennen voordat we op reis gaan.

Groeten Esmée

hallo esmee ik wouw ook op dat moment een wereld reis gaan maken ik heb namelijk ook paar plaaten waar ik ook heel graag heen wil heb het alleen niet zo bij de hand maar dat kan ik je wel door geven . Ik ben namelijk ook op zoek . Dit is mew nummer 0651494989

zal ik me nu even voorstellen. Ben natasja 20 jaar en wil heel graag van de wereld zien ben op dit moment werk ik 32 uur en ik ga naar de curcus fotovakschool toe in Apeldoorn en als ik dat klaar heb wil ik sparen voor mijn wereld reis.

Haay Esmee!
Het is al een tijdje geleden dat je je berichtje hebt geplaatst en ik ben benieuwd of je al concretere plannen hebt gemaakt voor je reis? Ik zit namelijk in hetzelfde schuitje als jij en heb ongeveer dezelfde reisplannen! :slight_smile:

Ik zal mij even voorstellen. Mijn naam is Shuul en ik ben 21 jaar. Ik zit in het laatste jaar van mijn opleiding en wil in 2016/2017 dolgraag een wereldreis maken! Hiervoor zoek ik nog een leuk reisgenootje.

Ik heb nog geen concrete reisplan, maar het volgende staat op mijn lijstje. Ik wil in Rusland starten met de Trans Mongolie Express naar Beijing en vanuit daar (met de trein) doorreizen naar o.a. Shanghai en hong Kong. Vanuit waarschijnlijk Hong Kong wil ik door naar ZO Azië (o.a. Thailand, Laos, Cambodja en Vietnam) en vervolgens door naar Australië en Nieuw-Zeeland, waar ik met een camper wil rondreizen. Ik ben echter flexibel wat betreft het skippen of toevoegen van landen om tot een goed reisplan te komen. Het lijkt me leuk als we (een deel) samen kunnen reizen. Mocht je nog op zoek zijn naar een reismaatje dan hoor ik het graag, dan kunnen we email of nummers uitwisselen :slight_smile:

Groetjes Shuul

Hee!

Ik ben Mirjam, 21 jaar en zit ook in het laatste jaar van mijn studie. Hoop in februari/maart (2016) af te studeren en daarna zo snel mogelijk op reis te gaan. Ik wil beginnen in Australië om daar minstens een half jaar te blijven en tussendoor te werken. Daarna wil ik doorreizen naar Thailand en eventueel ook de rest van ZO Azië bezoeken. Als het kan zou ik nog een stopover in Nieuw Zeeland willen maken, maar niks staat nog vast!
Hebben jullie al wat concretere plannen?

Groetjes, Mirjam

hallo allemaal,

ik ben gianna palm bijna 25 jaar en kom uit Rotterdam.
ik zie jullie verhalen en plannen, ik ben bezig met het plannen van mijn reis, ik wil rond oktober 2016 vertrekken naar Nepal, Thailand Vietnam Indonesië ( Bali, Borneo en Molukken) en dan naar Australië.
ik ga helemaal spannend allemaal, mochten jullie interesse hebben om een stukje samen te reizen lijkt mij dit natuurlijk een top idee, reizen helemaal alleen is natuurlijk erg spannend en ik zou het leuk vinden om avonturen samen te delen. hoor graag van jullie plannen wanneer jullie waar zijn en wat jullie plannen zijn als jullie daar zijn( wat jullie willen doen en of zien) .

ik hoop jullie te horen.

groetjes Gianna

Hey esmee, ik heb je bericht ontvangen. Kon je alleen geen bericht terug sturen, omdat je inbox vol is. Miss kun je me anders je emailadres sturen in een privebericht?

Hi Esmee,

Ik zag je berichtje en kan je situatie me totaal voorstellen, aangezien ik vorig jaar ook in deze situatie zat. Uiteindelijk ben ik met verschillende reizen van Stoke Travel meegegaan (dit is wel in de zomer). Dit is een reisorganisatie speciaal voor backpackers die alleen reizen, maar er zijn ook groepen. Je maakt hier zo makkelijk vrienden!! En vaak kan je verder reizen met deze geweldige mensen. Het is een Australisch bedrijf en iedereen praat engels, en er zijn ook best wat nederlanders, wat ook altijd leuk is!

Hoop dat je er iets aan hebt

Liefs,

Hoi Esmee!

Ik ben Esmee! 21 jaar en ben van plan om januari 2018 op wereldreis te vertrekken!

Van berg klimmen in Nepal, bezoeken van de Taj Mahal in India, een luchtballon vaart maken in Birma, een motortocht van noord naar zuid Vietnam, het genieten op de witte stranden in de Filipijnen, surfen in Indonesië, werken op een plantage of outback boerderij in Australië, carnavallen in Rio, naar een roadtrip door Amerika! En natuurlijk al het gaafs wat daar tussen ligt.

Ik wil graag voor een onbepaalde tijd met een bepaald budget op reis en door middel van werken of vrijwilligers werk deze reis zo lang mogelijk voort te zetten.

Ben benieuwd of je nog een jaartje kan wachten?!

Groetjes Esmée

Hey Esmée,

Leuke naam :wink:
Helaas zal ik geen jaar meer wachten. Ik vertrek namelijk 5 augustus. Je plannen klinken goed. Als je ergens aan wilt sluiten is dat geen probleem.

Groetjes

heej esmee
Heb je al iemand gevonden om mee te gaan?
Ik zou graag in oktober vertrekken.
Gr Billy