Reismaatje gezocht voor meerdere reizen

Hallo allemaal,

Ik ben Dionne, een jongedame van 19 jaar. Ik hou erg veel van reizen en zou graag een wereldreis maken in delen. In het begin wil ik kleine reisjes maken.
Echter lijkt het me erg leuk om dit met iemand samen te doen.
Omdat mij vrienden of geen geld hebben of geen tijd, zoek ik een reismaatje.

Wie vindt het leuk om samen veel te gaan reizen, en op plaatsen te komen door heel de wereld?

Tot snel!>>>

Hey, heb je al reacties gehad op je oproep?
Ik ben Kim, 20 jaar en wil ook de wereld verkennen. Nu wil ik klein beginnen en een stukje Europa doen deze zomer. Ik wil graag met de trein/vliegtuig naar Praag, daar een paar dagen blijven en vervolgens doorgaan naar Rome. Daarna zou ik graag nog een Europese stad willen bezoeken maar ben er nog niet uit welke etc. Ik heb momenteel niemand in mijn vriendenkring die mee wil of kan. Goed ikhoor het van je!

Kim

Hey, super tof idee! Ik ga in september/oktober richting Turkije om daar te backpacken. Misschien nog de grens over naar Syrie en Jordanie maar dat is allemaal nog niet zeker.
Als van plan bent om je wereldreis op te delen stukken is dit wel gaaf om het Midden-Oosten te ontdekken. Je moet dan natuurlijk wel van backpacken / avontuur houden :hihi:.
Ik ben Twan en 21 jaar. Voor meer info check dit topic: http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=87214