Reismaatje gezocht

hoi,

Ik zou graag voor langere tijd op reis gaan in azië.
en ik zoek iemand die hier ook intresse in heeft.
Ik zou graag eerst de mensen willen leren kennen en dan pas met elkaar op reis gaan, zodat je weet wat je aan elkaar hebt.

als je intresse hebt hoor ik het wel.

groetjes kelly

Hoi Kelly,

Mijn naam is Mark en vlieg op 9 september naar Nepal om daar mijn reis door Azië te starten, het plan is om voor 8 maanden op pad te gaan.

De vertrekdatum staat wel vast want ik heb mijn ticket al geboekt, voor de rest ben ik flexibel.

als je het wat lijkt, kunnen we misschien kijken of er een klik is.

Groeten,
Mark

wat ik vergeten ben te melden is dat ik graag samen met iemand de reis wil samen stellen en dat het nog allemaal in de kinderschoenen staat.

maar ik zou al graag mensen ontmoeten zodat we allebei rustig kunnen kijken of het klikt. :stuck_out_tongue:

groetjes kelly

Hallo,

Ik ben Wendy en 24, ik wil graag ongeveer in November weg, het lijkt mij ook leuk om dit samen te doen en ook om eerst iemand beter te leren kennen. Of zijn jou plannen om veel later weg te gaan??als het je leuk lijkt om elkaar beter te leren kennen hoor ik dat graag.
groetjes Wendy

Hey Kelly

Wanneer wilde je gaan ik zit zelf te denken om in april/mei 2012 te gaan en hoelang wil je gaan?

Groetje Monique

Hey Monique,

Ik ben ook van plan om volgend jaar eind april te vertrekken. Ik ben niet op zoek naar iemand om de hele reis samen mee te maken, maar misschien wel leuk/handig om de eerste paar dagen met iemand te reizen.
Ik wil beginnen op Sumatra.
Hoe lang ga je? En waar wil je heen?

Leonie

Ook ik zoek nog een reismaatje… heb ook al een post open staan met een oproep. Misschien een xtje over en weer mailen?
Mijn beginpunt zal China worden, daarna doortrekken naar Japan (Is het voordeligst vliegen) en dan daarna terug naar Maleisië, cambodja en zo naar boven.

Groetjes,
Maaike

Hallo Maaike en andere reizigers,

Ik ben een spontane, sportieve meid van 24 jaar en ben op zoek naar een reisgenootje om samen Maleisie/ Borneo te verkennen. Ik ben van plan om 4 weken te backpacken in maart/april/mei. Exacte maand staat nog niet vast. Waar ik van hou? Ik houd ervan om de cultuur van dit land op te snuiven, ook het binnenland in te trekken, veel wandelen, dingen doen en zien. Kortom ik houd er niet van om stil te zitten.

Spreekt jou dit aan? Laat dan even een berichtje achter, zodat we eerst kennis kunnen maken:)

Groetjes Mirjam