Reismaatje gezocht mei 2015

Heey!

Mijn naam is Mariëlle en ik ben 23 jaar oud. Ik ben er deze keer wat vroeg bij… Maar ik zoek een reismaatje voor mei 2015 voor een periode van drie/vier weken.
Canada lijkt mij mooi om eens naartoe te gaan, of richting Azië. Ik weet nog niet waar ik precies naartoe wil gaan, het enige wat ik weet is dat ik een verre reis wil maken. Waarbij ik vele mooie dingen zie, doe en beleef.
Mochten jullie tips/interesse hebben, dan hoor ik dit graag!

Groetjess:dag:

1 like

He!

Ik ben ook van plan om volgend jaar vier weken te gaan reizen! Ik heb al wat wat gereisd maar nooit alleen vandaar dat het me ook veel gezelliger lijkt om dit met iemand of met een groepje te doen! Mijn plan is om Richting Azië te gaan, ik ben al ik Thailand en Indonesië geweest dus daar hoef ik ik niet perse heen, denk meer aan Vietnam, Laos of Maleise.

Groetjes Puck!

Via Wereldwijzer app

Heey Puck!

Bedankt voor je reactie! Ik ben zelf ook al een paar keer buiten Europa geweest. En net zoals jij nog nooit alleen. Mij lijkt het ook gezellig om zo’n reis toch met iemand anders/een groepje te maken. Vietnam lijkt mij ook wel erg mooi! Weet je ook al in welke periode je op reis zou willen gaan?

Groetjes, Mariëlle!

Via Wereldwijzer app

Opzich met de periode niet heel veel uit, ben niet ergens gebonden aan maar zat zelf beetje te denken aan juni. En jij gebonden aan Mei?

Groetjes

Via Wereldwijzer app

Nee ik ben niet perse gebonden aan mei. Het is puur dat ik dit jaar in mei op vakantie ben geweest… En ik een jaar lang wachten lang zat vind haha. Maar een maandje langer wachten dat kan ik ook aan! Haha.

Via Wereldwijzer app

Hahah snap ik!
Ik zou ook best in april ofzo kunnen hoor, zelfs een maandje eerder haha. Maar leuk! We moeten dan maar is kijken hoe en wat en of we beetje hetzelfde willen!

Groetjes

Via Wereldwijzer app

Hee, ik heb wel interesse in Canada. Ben momenteel in Azie en ga in maart/april naar Canada om te wooffen maar ik wil ook graag een aantal weken rondreizen. Qua tijd ben ik vrij flexibel en qua manier van reizen ook. Mijn voorkeur gaat uit naar west canada. Groetjes!

Hey Mariëlle,

Ik wil de eerst 3 weken van juni graag naar Amerika.
De west kust!
Ik kan helaas alleen die 3 weken.
Grand Canyon, las vegas, san diego, L.A. enzo
Ik vinden het alleen wel prettig om via een reis organisatie te boeken!

Ik ben 2 jaar geleden al eens in Amerika geweest. Orlando/ florida!

Ik hoor het wel

Groetjes Michelle, ben trouwens 20 jaar!

Hi Marielle en Puck. Ik zag een beetje jullie gesprek en als jullie het leuk lijkt dan lijkt het me ook wel leuk om in contact te komen met jullie en er over te praten. Ik ben zelf ook van plan om te gaan reizen maar wil idd ook het liefst niet alleen. Ik wil graag ergens naar toe in Azie maar ik kan niet echt kiezen, bijna alles lijkt me leuk. Maar vooral ook Vietnam! Ik hoop iets van jullie te horen :slight_smile:
Groetjes Anna (20 jaar)

Hoi!

Ik ben ook van plan om naar Azië te trekken volgend jaar, periode maakt mij niet zo veel uit maar had ook gedacht om in april/mei te vertrekken.
Nog nooit alleen gebackpacked, wel al 2 jaar op rij naar Amerika geweestn telkens 1 maand rondgetrokken daar en de nadruk gelegd op de schitterende natuurparken!
Vietnam, Laos, Cambodja, Thailand spreken fascineren me allemaal en ben dan ook enorm nieuwsgierig naar deze landen.
Het had leuk geweest indien we enkele weken samen konden reizen! Erna ga ik dan door naar Australië en Nieuw-Zeeland.

Groetjes
Mathieu (24j)

Wat leuk!! Ik ben namelijk ook van plan om in april mei of zelf juni naar Azie te gaan. Alleen ik heb geen reisgenoot en heb nog steeds niks kunnen plannen.
Lijkt me leuk om bijv naar Vietnam, laos, Cambodja te gaan. Ik sluit me bij jullie aan:)

Misschien een idee om met elkaar ergens af te spreken en vervolgens ons reis samen te stellen. Wat vinden jullie ervan?
Groetjes
Mano(26j)

Hoi Marielle,

heb je inmiddels al wat concrete plannen gemaakt voor je Canada trip?
Ik ga vanaf maart 5 maanden naar Canada, eerst 6 weken taalcurusus in Montréal, daarna wil ik graag de rest van Canada zien.
Ik ben Sharon, 26 jaar en kom uit Brabant. Graag hoor ik van je als je nog op zoek bent naar een reismaatje.

Groetjes

Haay Mariëlle

Ik wil ook rond die periode gaan reizen…
Ik heb nog heel veel landen op mijn lijstje die ik graag wil gaan bezoeken.
Dit jaar ben ik in thailand geweest en dat was me erg goed bevallen…
Zelf zat ik te denken om een roadtrip door Amerika…
En dan door californie… langs de kust…
Azie trek mij ook erg aan dus het maak niet zo heel veel uit eigenlijk…
Ik hou ervan zoveel mogelijk uit je vakantie te halen en af en toe rust is ook erg lekker…
Alleen is ook maar zo alleen en het is ook wel fijn om De kosten samen te delen…
Heb jij al iets gepland??
Groetjes Nathalie

Hey!

Ik heb net zelf al een dergelijk oproepje geplaatst, en lees nu net de jouwe!
Hoe staat het met je plannen? Ben zelf van plan half Mei ongeveer te vertrekken voor ongeveer een dikke maand.
Had je al een idee waar in Canada je precies naar toe wilt? Ikzelf ben van plan naar Toronto/Niagara Falls te gaan en naar Vancouver/Vancouver Island/Rockies.

Hoop van je te horen! Zou leuk zijn om (tijdelijk) met iemand samen op te reizen:)

Groetjes!