Ik ben Kim 27 jaar en ik wil voordat het ‘echte’ leventje begint nog een half jaar reizen (of iets langer). Nog even lekker genieten en natuurlijk wat van de wereld zien…!! Mijn voorkeur gaat uit om 4-5 maanden door Australie en 1-3 maanden door Zuid Oost Azie te backpacken, m.v.k. low budget (hostels/campings/camper etc.) Mij lijkt het wel zo leuk om dit avontuur samen met iemand te ondernemen…
Ik heb nog geen idee wanneer ik wil vertrekken, ik moet eerst mijn studie afronden, ik hoop rond aug/sep/okt/nov 2009 te kunnen vertrekken…
Ben jij ook op zoek naar een reismaatje en heb je dezelfde plannen dan hoor ik graag van
Ik ben 23 en heb soortgelijke plannen. Ik zou in november op wereldreis vertrekken en ben op zoek naar reisgenootjes die zin hebben om een deel van de reis met mij mee te maken. De voorlopige route die ik zou volgen is in grote lijnen: India, Nepal, Thailand, Maleisië, Indonesië, Australië, Nieuw Zeeland, Zuid-Amerika (en als er nog geld overblijft, maar daar vrees ik voor, Afrika).
Voor India en Nepal heb ik hoogstwaarschijnlijk al iemand gevonden, dus zoek ik nog naar reisgenootjes voor vanaf ergens half december.
Ik heb zin om low budget rond te trekken en ben niet bang om af te wijken van de toeristische paden. Ik schrik er ook niet voor terug om in Australië even te werken mocht ik er tegen dan financieel niet zo goed meer voorstaan.
Mocht je interesse hebben of tips: laat gerust iets weten!