Hallo allemaal!
Ik ben Kim en ik ben opzoek naar een reisgenootje om samen een geweldige reis te plannen! Ik kan vanaf september en wil het liefst tussen de 2 a 3 maanden reizen.
Ik word in mei 22 en kom uit Amsterdam. In juli studeer ik af voor mijn HBO studie commerciële economie. Dan is het dus echt tijd om mijn eerste backpack reis te maken! Ik ben niet graag alleen, ik wil de momenten delen met iemand en naast het cultuur snuiven, natuur bewonderen, actief wandelen door bergen en jungle en ontspannen, vind ik een feestje op z’n tijd en een drankje in een bar ook erg leuk. Daarom ben ik op zoek naar een gezellig reismaatje!
Mijn plannen? 0,0! Mijn ideeën? Ja daar kan ik wel een verhaaltje over schrijven… Ik zal het kort houden.
Azië staat zeker op mijn lijstje. Landen die mij hier op het eerste gezicht trekken zijn Thailand, Laos, Vietnam, Cambodja en Indonesië.
Maar ook West Amerika (West Coast) en Midden en Zuid Amerika trekken mij. Ik zou dit dan ook heel graag willen combineren met Hawaii!
Een heel ander idee dat ik heb is om 1 of 2 weken als ‘‘cowboy’’ te reizen van range naar range. Hierbij ga je te paard (wel met een gids) door de wildernis rijden. Ik ben zelf geen paardenmeisje, maar dat valt vast te leren en het lijkt mij een onwijs gave ervaring!
Oftewel, ik sta overal voor open, maar ik wil graag voor 2 a 3 maanden gaan reizen vanaf september/oktober!
Lijkt het je leuk om samen te kijken naar mogelijkheden?
Stuur me dan een mailtje op kim.hees@hotmail.com
Wie weet tot snel
Groetjes Kim