Wereldreis 2016

Hi!

Ik ben op zoek naar een reismaatje (m/v, 20-30 jaar) wie met mij een wereldreis wil maken in (augustus) 2016 voor een jaar. Ik hou van uitdagingen en grenzen verleggen tijdens het reizen. Daarnaast wil ik tijdens het reizen zowel cultuur als natuur zien, lekker actief zijn maar ook relaxen. En niet geheel onbelangrijk: je moet ook van een feestje houden.
Houd jij ook van uitdagingen, extreme sporten (duiken, parachute springen), een feestje of een dag relaxen aan het strand? Dan ontvang ik graag een berichtje van je. Ik vind het wel prettig om je eerst beter te leren kennen.

Nu zal ik mij nog even kort voorstellen: Ik ben Esmée, 21 jaar en woon in Enschede. Deze zomer heb ik mijn studie afgerond dus nu aan het werk en sparen voor mijn reis. Tijdens mij studie heb ik een half jaar stage gelopen in het buitenland. Hiermee mijn eerste ervaring opgedaan met het reizen buiten Europa en dat is heel goed bevallen. Ik ben heel flexibel qua landen, maar ik natuurlijk wel een voorkeur voor landen waar ik sowieso tijdens de wereldreis heen zou willen. Maar goed, dit is allemaal bespreekbaar als je interesse hebt.

Let me know! :dag: