Hoi Allemaal!
In februari 2016 wil ik graag gaan reizen voor ± 6 maand en daarom ben ik opzoek naar een reismaatje! Ik heb nog niet een idee waar ik precies heen wil, maar sowieso richting Azië! De reis kunnen we misschien samen uitstippelen en alles valt te overleggen. Het is ook mogelijk om samen de 1e paar weken samen te reizen en dan onze eigen weg te gaan, maar dat zien we dan wel!
Mijn naam is Lisa, ben 18 jaar oud (bij vertrek 19) en woon in Hengelo (OV). Op dit moment doe ik de opleiding Maatschappelijke Zorg specifieke doelgroepen en ik studeer in januari 2016 af. Het duurt dan nog een halfjaar voordat mijn nieuwe (HBO) opleiding begint. De perfecte tijd om zo’n reis te maken!
In mijn vrije tijd ben ik met vriendinnen of familie of hang ik lekker op de bank. In het weekend werk ik en ga ik uit met vriendinnen! Ik ben gek op mijn hond en rijd graag paard. Ik wil deze reis graag maken om meer van de wereld te zien, andere culturen te leren kennen en vooral om lol te maken! Het lijkt me heerlijk om rond te trekken, maar ook om is een drankje/feestje te doen en daagjes op de
stranden door te brengen. Ik ben op zoek naar iemand van rond dezelfde leeftijd, die van gezelligheid houd, sociaal en avontuurlijk is!
Ben jij iemand die ongeveer de zelfde ideeën heeft?
Contact me dan via hier of via Facebook (dat lees ik sowieso). –> Redirecting...
Misschien kunnen we dan een keer afspreken en kijken of het klikt! :hihi:
Groetjes,
Lisa!