Hallo allemaal!
In juni 2016 ben ik van plan om een jaar op wereldreis te gaan. Ik zou dan in centraal-amerika beginnen, door naar zuid-amerika, nieuw zeeland, australie om te werken oa. En als laatste azie.
Ik heb nog niks geboekt en weet ook nog niet zeker of ik dat wel ga doen. Zeker is alleen dat ik voor een jaar weg ga vanaf dan.
Tijdens mijn reis wil ik verder heel graag paar weken spaans leren en ergens een cursus salsa dansles nemen. Daarnaast staat skydiven nog op mijn lijstje.
Wat reizen betreft ben ik het liefste niet te lang in grote steden(ik wil ze wel zien) en geniet ik t liefst van de natuur door actief te zijn, maar ook door te relaxen op t strand of in een hangmat in de jungle. Daarnaast fotografeer ik graag mooie plekjes.
Wie ben ik? Een sociaal, spontaan en open mens die ervan houdt af en toe een grapje te maken of een geintje uit te halen. Verder ben ik rustig, maar als ik heel enthousiast ben kan ik wat drukker zijn. Ik hou van een feestje en leer graag nieuwe mensen kennen.
Ik zoek iemand die niet aan mijn plakt en die af en toe ook zijn eigen gang kan gaan.
Verder moet je wel beetje van kletsen houden maar me niet de oren van de kop lullen( hehe).
Ehh en verder, tjah we moeten elkaar van te voren beetje leren kennen.
Bij vragen: Heb nog een berichtje geschreven bij: even voorstellen.
Ik hoor graag van je!
Oh ja en je hoeft niet t hele jaar mee. Kunt ook gewoon een stukje meepakken. Bij t forum wereldreis staat mijn planning gedetalierder opgeschreven;)
Groetjes agnes