Reismaatje gezocht voor september 2010

Hoi,
Ik ben Mirjam ben 25 jaar en werk al enkele jaren in de gehandicapten zorg. Ik ben een spontane meid die wel van uitdagingen houd, ben flexibel, en sociaal. Ik houd wel van reizen en heb wel een aantal verre reizen gemaakt oa naar Gambia en Costa rica. Dit waren echter meer vakanties van 16 dagen.
Ik ben opzoek naar een reismaatje die vooral veel van australie wil zien qua natuur ed.
Het liefst ga ik met iemand die ook gelovig is zodat we dit kunnen delen. Daarnaast zoek ik iemand die heel australie wil zien vooral qua natuur e.d zelf ben ik niet zo n uitgaans type vind dit af en toe wel leuk maar niet elke dag…

Om nou alleen zo n reis te maken tja dat vind ik heel wat je bent dan wel echt alleen en staat overal alleen voor. Wat ik dan zou missen is een reismaatje waarmee je ervaringen kan delen en elkaar kunt steunen.
Ik zou ook graag een camper kopen 2e hands en omdat nou zo alleen te doen is niet erg handig…

Het liefst wil ik heel australie zien en een heel rondje maken vanaf bijv. Cairns naar Darwin daarvandaan naar Perth en dan Sydney van Sydney naar Cairns. ook de outback in naar alice springs, Uluro rocks en cooper pedy.

Ik wil 6 maanden gaan en het liefst niet korter omdat ik alles wel wil zien. (langer kan helaas niet ivm woning ed)
Groetjes Mirjam

hallo,
ik wil ook een half jaar naar australië gaan.
alleen wil ik ook niet alleen gaan.
mijn plan was alleen wel om in oktober te vertrekken, is dat een probleem?
groeten

Hi,
nee dat is geen probleem.
groetjes Mirjam

Hoi!
Ik (26) ben van plan om van oktober tm december door Nieuw Zeeland te trekken. Liefst met een camper, omdat je dan veel vrijheid hebt en op de mooiste plekjes kunt komen.

Zit NZ toevallig ook nog in jullie planning?

Groetjes,
Ingeborg

Hoi,
Nieuw-zeeland ligt bij mij niet in de planning ik wilde vooral Australie zien.
Groetjes mirjam

Hoi Mirjam,

Ik ben jessica en ik ben 22 jaar. Ik heb zelf gewerkt op een behandelgroep voor licht verstandelijk beperkte jongeren. nu ben ik flink aan het sparen om in september naar australie te kunnen.

Vorig jaar ben ik voor 3 weken naar Costa Rica geweest. Een fantastische reis! nu ben ik van plan om 3 tot 4 maanden naar Australie te gaan.

ik ben avontuurlijk aangelegd en wil het liefst alle delen van australie zien. Ik wil duiken bij the great barrier reef, surfen, het binnenland zien, het western gedeelte en natuurlijk ook de great ocean road.

liefs Jessica

Hoi Mirjam,

Ik ben me ook aan het orrienteren voor Australie.
Het is voor mij al jaren een wens om hier naar toe te gaan, maar door omstandigheden komt het er niet van.
Ik ben zelf ook gelovig opgevoed en vorig jaar ben ik ook in Costa Rica geweest. Erg mooi daar.

Ik heb ook gekeken voor een taalcursus in Australie, dan kom je in een gastgezin terecht. Leek me ook wel leuk om te doen, om echt in het leven van een Australies gezin terecht te komen.

Verder ben ik ook echt een natuur liefhebber, maar om met een hele groep te gaan trekt me weer iets minder eerlijk gezegd.

Wie weet kunnen we eens wat contacten uitwisselen.

Greetz,

Wauw klinkt geweldig leuk jou ideeen :wink: lijkt op die van mij!
Mijn ticket is al geboekt, eigenlijk voor de hele maand juni en juli, doordat mijn reisgenoot heeft gecanceld zoek ik dus weer een nieuw reisgenootje, alleen lijkt me helemaal niets!
In oktober ben ik voor 3weken in Zuid-Afrika geweest, hebben daar een 4x4 auto gehuurd met een rooftoptent erop, vet gaaf en ben daardoor helemaal aan 't avontuur verslaafd geraakt!

Ik ben zelf helemaal geen uitgaanstypje, maar wil graag veel zien van Australie, natuur, bevolking, misschien werken (woofen?). Door de grote verandering dat ik mijn reisgenootje verloren ben ben ik verder nog zoekende ook wat ik verder precies allemaal wil…

Verder over mezelf;
Ik ben 23jaar, werk sinds 3jaar in de kinderopvang op een dreumesgroep. Heb de opleiding spw niveau 3 en 4 gevolgd met de differentiatie gehandicaptenzorg. Mijn idee nu is om mijn werk op te gaan zeggen en in de maand augustus te vertrekken voor ± 6maanden naar Australie en Nieuwzeeland. Mijn oom,tante en nichtje wonen vlakbij Perth en in december komen mijn ouders en een andere tante ook naar australie toe en het mij het leukste lijkt om met mijn ouders daar oud en nieuw te kunnen gaan vieren. Toen ik 8jaar was ben ik ook in australie geweest met mijn ouders en mijn broer.

Ben verder benieuwd naar jou!

Ik ben Mirjam ben 25 jaar en werk al enkele jaren in de gehandicapten zorg. Ik ben een spontane meid die wel van uitdagingen houd, ben flexibel, en sociaal. Ik houd wel van reizen en heb wel een aantal verre reizen gemaakt oa naar Gambia en Costa rica. Dit waren echter meer vakanties van 16 dagen.
Ik ben opzoek naar een reismaatje die vooral veel van australie wil zien qua natuur ed.
Het liefst ga ik met iemand die ook gelovig is zodat we dit kunnen delen. Daarnaast zoek ik iemand die heel australie wil zien vooral qua natuur e.d zelf ben ik niet zo n uitgaans type vind dit af en toe wel leuk maar niet elke dag…

Om nou alleen zo n reis te maken tja dat vind ik heel wat je bent dan wel echt alleen en staat overal alleen voor. Wat ik dan zou missen is een reismaatje waarmee je ervaringen kan delen en elkaar kunt steunen.
Ik zou ook graag een camper kopen 2e hands en omdat nou zo alleen te doen is niet erg handig…

Het liefst wil ik heel australie zien en een heel rondje maken vanaf bijv. Cairns naar Darwin daarvandaan naar Perth en dan Sydney van Sydney naar Cairns. ook de outback in naar alice springs, Uluro rocks en cooper pedy.

Ik wil 6 maanden gaan en het liefst niet korter omdat ik alles wel wil zien. (langer kan helaas niet ivm woning ed)
Groetjes Mirjam
[/quote]