Reismaatje gezocht voor oktober 2009

Hallo,

Ik ben van plan om vanaf oktober tot ongeveer maart naar zuid-oost Azië en een deel van oceanië te gaan.
De volgende landen staan op mijn lijst;
-Thailand
-Laos
-Vietnam
-Cambodja
-Maleisië
-Bali
-New zealand
Nu weet ik nog niet precies waar ik ga beginnen. Het meest logische lijkt me van boven naar beneden, terwijl bangkok weer heel centraal ligt. Dat is dus nog even de vraag…

Misschien dat ik aan de reis deels australië vast plak, maar dat hangt echt van mijn budget af. dus probeer alles low budget te houden.

Ik ben 23 jaar, zelfstandig, open minded, ben gek op culturen, sociaal en open. Ben op zoek naar iemand between 20 en 30 (m/v) die zich goed kan vinden in mijn oproep, humor heeft en van culturen houdt en waar ik uiteraard de reis mee kan starten of mee reizen. Ik trek er een half jaar voor uit.

De reden waarom ik wil reizen; Wil veel zien, de cultuur en sfeer proeven en meemaken. Genieten, en een stukje complete vrijheid voelen.

Alle ideeën zijn welkom.

met vriendelijke groet

arjen almoes
:wereld:

Hai Arjen,

Ik ben nog op zoek naar een reisgenootje voor de periode van 20 november t/m half december. Ik ga de maanden daarvoor naar thailand en bali en lombok. Hier heb ik al reisgenootjes voor. Lijkt me echter leuk om ook voor mijn laatste maand nog een gezellige reisgenoot te vinden.

Directe invulling van die maand staat dus ook nog totaal open. Als je mogelijkheden ziet om een maandje samen te reizen hoor ik het graag van je!

Ben zelf 22 jaar, woon in Roosendaal (Noord-Brabant) en momenteel nog werkzaam als intercedente.

Ik ben benieuwd.

Groetjes,
Leoni

Check eens www.xtreme-gap.com voor leuke ideeen.

Hallo beiden!

Ik ben van 18 september tot 6 januari in ZO-Azië. Ben 21 jaar, uit Utrecht en dit is mijn eerste écht reis die ik alleen ga ondernemen… spannend dus!!!
Wat doen jullie met oud en nieuw? en kerst… najah dit geldt dan vooral voor arjen, maar ik ben benieuwd waar het dan éch tleuk is. tuurlijk… veel gaat zich dan pas wijzen, maar weet niet wat ik wil, ervoor of erna wweer terug reizen…

ikg a ook voor de cultuur, natuur, rust, gezelligheid en ontspanning tijdens inspanning!!!