Reismaatje gezocht voor Latijns-Amerika/Azie 2012

Hallo! Ik ben Marleen en ik ben 19 jaar…

Volgend jaar (vanaf januari of februari) wil ik 4 of 5 maanden gaan reizen. Het lijkt me leuk om van Mexico-City naar Buenos Aires te gaan en daarnaast een stukje van Azie mee te pakken. Het lijkt me veel leuker om met z’n tweeen (of meer) te gaan… Ben je ook van plan om in deze periode weg te gaan en wil je ongeveer naar dezeflde landen? Laat het dan weten!:smiley:

Liefs

Marleen

Hey Marleen. Ik ben Geert, 20 jaar uit Eindhoven en heb ook het plan om Zuid-Amerika te gaan alleen in een andere periode namelijk vanaf July, omdat ik dan klaar ben met mijn studie. Wil je perse in deze periode gaan of heb je ook de mogelijkheid om later te gaan?

En zou je eens wat meer kunnen vertellen over hoe je deze reis voor je ziet?

Groetjes Geert.

Hoi Marleen,

Wat een leuke plannen. Ik ben Iris, 22 jaar uit zeeland (Noord-Brabant) Ik wil zelf in februari naar Azie gaan voor een paar maanden. Wil graag naar Laos Cambodja en Vietnam en misschien naar Nepal, India en Tibet.
Ik ben ook op zoek naar een reisgenootje.

Groetjes Iris

Hee Geert!

Februari is wel een hele aantrekkelijke tijd om te gaan… Vandaag ben ik bij Kilroy in Utrecht geweest en ik denk dat ik ongeveer 2 maanden naar Zuid-Amerika wil (met wss een vlucht tussen Lima en Bogota) en daarna een maand Midden-Amerika (rond april dus). Persoonlijk vind ik juli wel erg laat, dan wil ik graag al wel een beetje gaan settelen en me voorbereiden op het nieuwe studiejaar…

Liefs

Hee Iris!

Je reisplan spreekt me wel aan! Maarja, het is voor mij wel handiger om eerst naar Zuid-Amerika te gaan… Ik denk dat ik pas in mei in thailand ben. Als mijn plannen wijzigen laat ik het je weten!

Liefs

Mocht je besluiten alleen maar naar azie te gaan dan kun je me altijd mailen!