Mijn naam is Lindsay, 23 jaar, nu bezig met afstuderen en voordat het ‘echte’ leven gaat beginnen wil ik nog een mooie reis maken.
Mijn ‘plan’ is om november dit jaar naar Australië te gaan, vervolgens Nieuw-Zeeland en daarna Zuid-Oost-Azië…(heb mij laten vertellen dat het beter reizen is van duur naar goedkoop). Hier wil ik tussen de 6-9 maanden over doen.
Ik spaar al een tijd, zit niet vast aan een bepaalde datum…lekker flexibel dus.
Ik heb een half jaar op Lanzarote gewoond dus ben er zeker van dat ik geen heimwee heb (niet al te onbelangrijk)
Zelf hou ik van een uitdaging en ben sportief…
Heb je nu kriebels in je buik en denk je...He dat klinkt leuk...stuur me een berichtje en je krijgt antwoord!
Ik heet Nick, ben 24 jaar oud en wil ook op reis. Voor mij is het ‘echte’ leven al begonnen (ben afgestudeerd HBO-communicatie Creatief), maar ik weet dat ik het nog even uit wil stellen. Ik wil begin 2011 weggaan richting NZ-AUS.
Ben zelf ook sportief en ben tot nu toe veelal naar Amerika op reis geweest (LA, San Francisco, Las Vegas en Miami)
Wat studeer je? Gaat dat lukken met afstuderen dan?
Wellicht kunnen we via de mail een beetje contact houden?!
Hej Nick
Wat leuk dat jij ook die plannen hebt. Het lijkt me leuk om contact te houden en elkaar beter te leren kennen.
Ik studeer vrijetijdsmanagement ;)…een veelbesproken studie haha, maar het is super leuk en ookal klinkt het nietszeggend…ik heb er zeker iets aan.
Het afstuderen is tot nu toe een eitje…ik hoop dan ook in mei/juni klaar te zijn. Ik zou zelf heel graag in december in Australie willen zijn, het schijnt dat je daar echt een x oud en nieuw moet vieren. Heb je geen interesse in Azie of nog nooit echt over nagedacht?
Ik ben vorig jaar ook even naar Amerika geweest. Een vriendin liep daar stage…dus 10 dagen New York en daarna nog een weekje Virginia…was ook super.
Ik wilde eigenlijk nog 4 maanden Midden Amerika doen, maar dat ga ik over 2 jaar pas doen…anders denk ik dat het te veel wordt…
Als je wilt kun je me toevoegen [EMAIL=“lindsay_korsuize@hotmail.com”]lindsay_korsuize@hotmail.com
Groetjes
hoelang hadden julie in gedachte voor australie? en wat wil je dan zeker zien? ben zelf aan het denken een maand of 2 naar australie te gaan en daarna naar ZO-Azie (ik heb in totaal maar 6 mnd en wil veel zien:vak02:)
Ik twijfel nog tussen vertrek december en januari, maar als t kan, wil ik eigenlijk kerst en zeker nieuwjaar daar mee maken.
Wauw, wat gaaf om te lezen! Zal me eerst even voorstellen. Ik ben Wendy 23 jaar en ben apothekersassistente van beroep. Dit doe ik nu al weer bijna 5 jaar en ben toe om er ff tussen uit te gaan.
Mijn plan is ook om november hier weg te gaan en dan te beginnen in Australie, dan naar nieuw-zeeland een wil ook nog een bezoekje brengen aan (hier twijfel ik nog aan) de Cook islands of Fiji en dan te eindigen in het ow zo mooie Azie :chin:. Daar ben ik al een keer geweest en wil er weer zo graag terug naar toe.
En Daniellie, Nieuw-jaar in Sydney vieren is natuurlijk super gaaf! En wil daarom in november/december weg!
Klinkt goed zeg!
Ik ben trouwens 26 dus heb besloten dat als ik nog weg wil, nu toch langzaam de tijd rijp is :wacko:
Ik zit te denken aan eind nov vertrekken, en dan wil ik vooral aan de oostkust reizen(heb dus 2 mnd uitgetrokken voor Australie). Wil zeker naar Sydney (met oud&nieuw), Adelaide (uluru, kings canyon etc), liefst ook nog great barrier reef en dan naar via Melbourne vliegen naar (waarschijnlijk) Kuala Lumpur om de reis in Azie voort te zetten.
Wat hadden jullie in gedachte qua plaatsen/route/tijd? en hoe willen jullie vooral gaan reizen? (bus, vliegen, auto of camper huren?)
Ik ben me een beetje aan het orienteren dus ik weet nog niet precies waar ik precies heen wil. Ik wil heel graag reizen maar niet alleen, dus ook op zoek naar een reismaatje. Ik ben trouwens 26 en ik ben nu aan het afstuderen. Mailen lijkt me leuk! Groetjes!
Ik ben ook 23 en zit er ook over na te denken om een wereldreis te gaan maken, oa naar Australie en Nieuw-Zeeland. Ben ook bezig met afstuderen, hoop ook eind juni klaar te zijn! Studeer HTRO (hoger toeristisch en recreatief onderwijs), en heb al een leuke reis in ZO Azie er opzitten. Zou er super graag nog eens heen gaan en meer gaan bekijken. Lijkt me leuk om dit (groten) deels met een reisgenootje te doen!