Gezocht: reismaatje november 2010

Mijn naam is Lindsay, 23 jaar, nu bezig met afstuderen en voordat het ‘echte’ leven gaat beginnen wil ik nog een mooie reis maken.
Mijn ‘plan’ is om november dit jaar naar Australië te gaan, vervolgens Nieuw-Zeeland en daarna Zuid-Oost-Azië…(heb mij laten vertellen dat het beter reizen is van duur naar goedkoop). Hier wil ik tussen de 6-9 maanden over doen.
Ik spaar al een tijd, zit niet vast aan een bepaalde datum…lekker flexibel dus.
Ik heb een half jaar op Lanzarote gewoond dus ben er zeker van dat ik geen heimwee heb (niet al te onbelangrijk)
Zelf hou ik van een uitdaging en ben sportief…

Heb je nu kriebels in je buik en denk je…He dat klinkt leuk…stuur me een berichtje en je krijgt antwoord!
Groetjes Lindsay

Hoi Marijke,
Dat wordt gezellig straks down under :D. Australie is natuurlijk al jaren populair, maar er blijen toch heel veel mensen die het willen bezoeken.
Ik zou heeeeel graag o&n in sydney vieren dit jaar. Daarnaast wil ik mijn surfskills verbeteren, want het is best moeilijk ;).
Ik wil net als jij m’n padi halen. Ik wilde dit doen in Thailand omdat mijn plan was omd aar eerst heen te gaan, maar dat wordt nu Aus.
Ik wil ook graag 2 weken in een kickbokskamp meetrainen, just for fun. Ik wil een studiegenootje opzoeken in Brisbane envoor de rest alles nog een beetje openlaten. Ga jij alleen of ben je ook opzoek naar iemand?
Groetjes

Dames, ik lees jullie verhalen en ik word er helemaal enthousiast van.
Ik heb zo’n beetje dezelfde plannen. Wil heel graag halverwege november vertrekken. Wil tussendoor wel werken, maar wel de leuke baantjes. Ik wil ook zeker die cowboycursus doen en misschien voor 3 of 4 weken werken in de echte outback op een farm. Daarnaast wil ik heel graag leren surfen en alle andere leuke dingen.
Ik heb binnenkort, op zaterdag 10 juli, met een ander meisje (die ik heb leren kennen via deze site) afgesproken. Om samen eens te babbelen wat we willen, boeken etc. En alvast elkaar te leren kennen. Misschien leuk als jullie daar ook naar toe gaan? Plaats is nader te bepalen; handigste is om een plaats te doen wat voor ieder goed te bereizen valt.
Leuk idee…laat je anders eventjes horen op [EMAIL=“rianmegens@hotmail.com”]rianmegens@hotmail.com
Gr. Rian

Hoi dames,

Dit klinkt allemaal super, hebben jullie nu al concrete plannen? Ik zit er ook sterk over na te denken om aan het einde van dit jaar nov/dec richting australie/ new zeeland te gaan voor minimaal 3/4 maanden.

Zelf ben ik gymleraar, ben altijd in voor een beetje actie, ben erg sportief ingesteld!

Groetjes Marielle

He marielle:)
Ik lees hier je plannen en wil wel een beetje dezelfde dingen als jou, ook in november weg en lijkt me ook tof om in dec dan oud en nieuw in sidney te vieren. Mijn broer is ook in australie geweest en die hebben een auto gekocht en met de auto van cairnes naar sidney gereden en dan langs alle mooi plekken geweest, dat lijkt me ook vet. Doe je dan ongeveer een maand over. Daarna wilde ik een maand ergens wekren of 2.5 en dan door naar nz. Daar staat voor mij alles nog open. Ik weet niet of je met iemand samen wilde gaan of apart, maar als je interesse hebt hoor ik graag van je.
Ben bijna 22, en bijna afgestudeerd en wil er echt even uit:D ben ook sportief en ga graag nieuwe dingen aan.

Groetjes Madelon

Hoi Madelon,

Klinkt erg goed, wat je van plan ben om te doen! Ik zat ongeveer ook aan het zelfde te denken!

Het lijkt me erg leuk om met iemand samen te gaan! Vooral in het begin lijkt me dat erg leuk/gezellig/handig!

Mag ik vragen waar jij vandaan komt?

Groetjes Marielle

Hallo Allemaal,

Wat klinkt het allemaal leuk!
Ik ben zelf ook bezig met het afronden van mijn opleiding en hoop binnekort bericht te krijgen vanuit school dat mijn reis in November inderdaad kan plaats vinden.

Mijn planning op dit moment is om op 18 november te vertrekken naar sydney dan ga ik daar twee nachtjes slapen om bij te komen van mijn jetleg. Vervolgens lijkt het me leuk om naar Tasmania te gaan. Hoelang precies weet ik nog niet (denk ongeveer 1 week). Ook zou ik de cowboy cursus willen gaan volgen. Ook ga ik natuurlijk een duikcursus volgen.
Ik wil ongeveer 6 maanden in Australie blijven daarna wil ik in twee maanden Nieuw Zeeland zien.

Ik vroeg mij dus af of iemand ook toevallig die dag naar Australie gaat zodat we misschien deze reis wel samen willen beginnen. Ook vroeg ik mij af of iemand de cowboy cursus willen volgen en wanneer dit in de planning staat zodat we die misschien samen kunnen doen.

Nou ik hoor het wel en veel plan en reisplezier alvast!

Dames, misschien dat emailen handiger is. Ik vind deze site ietwat onhandig.

Verder heb ik mijn ticket geboekt voor dinsdag 23 november, om 13.10 uur vlieg ik via Hong Kong naar Cairns. Dan wil ik in 5 weken tijd naar Sydney afreizen. Daar wil ik O&N vieren. Dan wil ik heel graag vanuit Sydney naar Tasmanie en Nieuw Zeeland (en mijn voorkeur heeft dan om vanuit Nieuw Zeeland naar Fiji te gaan, dit is alleen nog geen zekerheidje). Dan weer terug naar Sydney om vervolgens door te reizen naar Melbourne en Adelaide. Van Adelaide naar Alice Springs…van daaruit vlieg ik naar Perth, dan weer verder naar boven naar Darwin. Vanuit daar vlieg ik naar Bali…dan weer terug naar Cairns en op naar Holland.

De cowboy cursus wil ik ook heel graag doen…en tussendoor wat flutbaantjes om te ouwehoeren. Auto huren etc, behoort ook tot mijn doeleinden.

Mailen om eventueel samen reisplannen te maken? [EMAIL=“Rianmegens@hotmail.com”]Rianmegens@hotmail.com!
Ik hoor van jullie.

Ik ga begin November naar Sidney en ben van plan om 2 maanden rond te reizen. Ga alleen en het lijkt me leuk om in contact te komen met mensen die ook rond deze tijd in australie zijn. Ik wil graag van Sidney naar Cairns reizen en Nieuw Zeeland bezoeken. De tijd dat ik er ben is kort maar wil alles eruit halen wat erin zit.
Ik ga 5 november vliegen en wil de eerste nachten in Sydney verblijven.
Zijn er meer mensen die dan in Sydney zijn en op zoek zijn naar een reismaatje?

Ik hoor graag van jullie… :dag:

Hoi Marielle,

ik heb volgens mij ongeveer dezelfde plannen als jij: eind november 2010 - eind januari 211 Australie en/of Nieuw-Zeeland. Ben nu bezig met vrij te regelen op m’n werk en zodra ik dat heb, wil ik een ticket boeken…

Plannen heb ik nog niet concreet, maar wil in elk geval de Oostkust (van Melbourne omhoog naar Cairns of andersom), en eventueel Tasmanie en Nieuw-Zeeland… Ben zelf 31 (iets ouder dan de gemiddelde backpacker) en kom uit de buurt van Maastricht…

Groetjes Ilse

Hallo Lindsay
ben je op de hoogte dat rond oud en nieuw in Sydney, de prijzen van hotels hostels een stuk duurder zijn, en dat bijna om mogenlijk is om nog wat te boeken
groet
Jaap