Ik ben Lisanne, 22 jaar, en ik ben van plan om begin november naar Australie te gaan en daar zo’n 2 maanden rond te reizen. Het lijkt me wel zo leuk om samen met iemand te gaan, dus ben jij ook van plan om rond deze tijd richting Australie te gaan, mss dat we samen kunnen reizen?
Mijn plannen zijn nog niet echt vastomlijnd maar ik wil lekker rondreizen en veel van het land zien. Lekker feesten, maar ook veel van de cultuur/natuur zien lijkt mij een ideale combinatie.
Lijkt dit je iets, stuur me een berichtje!
Groetjes Lisanne
Ik ben Astrid, 26 jaar oud en ik ga zelf ook naar Australie in november. Ik ga 03 november weg voor 4 maanden.
Mijn plan is als volgt. Eerst een week naar Bali, vervolgens naar de westkust (Perth), daarna ga ik naar de oostkust (van Brisbane tot aan Melbourne). Mijn plan is net als jij stappen en feesten combineren met cultuur en natuur opsnuiven. Wil vooral aan mijn surfskills werken.
Ik ga alleen, maar vind het wel leuk om samen met iemand (of gedeeltelijk)
Als het je iets lijkt, kun je altijd mailen [EMAIL=“Astrid_Koster@hotmail.com”]Astrid_Koster@hotmail.com
ik ben ook van plan om in november naar Australie te gaan, wel pas eind nov, rond de 20st (nog niet geboekt). Ik wilde vanaf brisbane de oostkust bekijken. Ik heb dezelfde instelling, wil veel van het land/cultuur zien, maar vooral ook veel genieten en hou van gezelligheid!
Ik ben op de terugweg van plan nog wat tussenstops in Azie te maken.
Op dit moment ben ik 21, tegen die tijd 22. Woon in Den Haag, ben net afgestudeerd (HBO bedrijfseconomie). Hou van duiken, reizen en van een feestje.
Misschien dat we eens wat ideeen uit kunnen wisselen en eventueel een gedeelte samen reizen? Ik ben niet op zoek naar een ‘vaste’ reisgenoot, iedereen moet gaan en staan waar die wilt
Ik ben Helen uit Uttecht, en wil graag de maand November naar Oz, heb nog geen idee wat te doen daar, geen plan uitgestippeld. Wil in ieder geval leren surfen Sta ook op hyves hellientje/hyves.net
ik ben petra 24 jaar en ook ik ben van plan om begin november richting Australie te vertrekken.
ik wil vooral veel gaan werken en feesten en een hoop Australie zien.
ik heb nog helemaal niks gepland maar wil wel zeker weten een poosje in de sneeuw gaan werken maar dat wordt waarschijnlijk pas aan het einde van mn jaar daar.
het zou leuk zijn om een poosje met iemand mee te reizen.
Ook ik ben van plan om in Nov richting Australie te vertrekken. Ik wil 3 maanden rond gaan reizen zonder te werken maar deze tijd vooral gebruiken om veel te zien en te feesten.
Ik heb nog niks geboekt maar waarschijnlijk wordt het de eerste week Nov starten in Sydney en vanuit daar…??? mij lijkt het ook leuk om samen met iemand te reizen, of in iedergeval samen te starten maar via een organisatie vind ik weer een beetje overbodig (afzettters! :))
Ik ben een vrolijke meid van 23 uit omgeving Eindhoven, afgestudeerd HBO communicatie, altijd in voor een feestje en avontuurlijk ingesteld. Lijkt het je leuk om contact op t nemen? mail me dan even: lammerssuzanne@gmail.com
Ik ben Sjoerd, 22 jaar net klaar met CIOS en ik ga 27 november naar Australie. Ik ben weleenswaar geen meisje zoals de rest hier maar ik ben wel op zoek naar reispartners. Ik wil vooral ook cultuur opsnuiven en uiteraard leren om te surfen.