Australie november 2009

Hee mensen!

Ik ben van plan om volgend jaar zo rond november voor zo’n 3 maanden naar Australie te gaan, om daar heel veel van het land te zien en tussendoor wat te werken. Het liefst zou ik een auto kopen en dan lekker rondtouren!

Ik studeer nu Diergeneeskunde in Utrecht en zit in mijn 4e jaar. Voordat ik mijn 5e jaar in ga (co-schappen) wil ik een jaartje vrij nemen en mijn grote droom waar gaan maken! Niemand in mijn omgeving heeft dezelfde plannen en ik vind het toch wel leuk om een vast reismaatje te hebben.

Over mij: ik ben 22 jaar, gezellig, gek op paardrijden (zou ik daar ook graag willen doen!) en positief ingesteld!

Als dit je allemaal aanspreekt, stuur me een mailtje!

x Lisanne

Hoi Lisanne!

Je berichtje spreekt me wel aan!

Ik ben 21 jaar en zit nu in het laatste jaar van m’n hbo opleiding in Groningen. In februari begin ik met afstuderen en dan ben ik in juni klaar (als alles goed gaat :wink:

En daarna… werken heb ik nog geen zin, verder studeren wel maar geen idee welke richting. Dus zat ik er aan te denken om een tijdje richting down under (OZ en NZ) te vertrekken. Net als jij lijkt 't me leuk om een vast reisgenootje te hebben, wel zo gezellig! En in mijn omgeving heeft iedereen een vaste relatie of is nog niet klaar met de studie, lastig dus…

Pm me maar als je meer wilt weten!

Groetjes Kirsten

Altijd zo vervelend he, dat mensen niet gaan ivm een relatie…
Ik heb een relatie en ga toch!
Ook 3 maanden maar ik wil/moet voor 24 december terug zijn, dus ga in September al…

Dus als er iemand is die dan ook wil gaan 3 maanden (zit je lekker in de lente/zomer en is het regenseizoen er nog niet in het Noorden…!) let me know!