Reisgenootje nov/dec 2009

Hallo allemaal,
Ik ben een vrolijke meid van 18 jaar en ben opzoek naar iemand om mee te reizen door Australie en eventueel NZ.
Dit jaar ben ik geslaagd voor mijn vwo en heb echt nog geen idee wat in wil gaan studeren. Al jaren roep ik dat ik super graag de wereld wil verkennen en ik denk dat dit mijn kans is. Helaas willen mijn vriendinnen allemaal gaan studeren en kreeg ik hun niet zover om met me mee te gaan. En helemaal alleen de andere kant van de wereld verkennen lijkt me toch wat eng. Vandaar dat ik op zoek ben naar iemand die met me mee wil.:teeth:
Het is mijn bedoeling om veel van het land te zien, mijn engels te verbeteren, maar vooral veel feesten, relaxen en genieten!:zon02:
Ik wil graag weggaan tussen november en januari. Het liefst eigelijk zo vroeg mogelijk. In september wil ik wel gaan beginnen met een studie dus wil rond juli/aug graag weer terug naar NL.
Een route heb ik nog niet echt uitgestippeld. Wel wil ik sowieso graag de oostkust zien en als het even kan de jaarwisseling in Sydney vieren! Het lijkt me leuk om de route dan samen uit te stippelen.
Lijkt je het wat met mij? Laat het dan graag horen!

Groetjes Romy

Hoi Romy,

Ik vertrek zelf 1 november (6 november kom ik aan in Cairns) en ben ook van plan de jaarwisseling in Sydney door te brengen!

Groeten!

Glenn

Hey hallo!

In november kom ik aan in Melbourne en wil ik daar een auto kopen. Vervolgens ben ik van plan langs de kust in noordelijke richting te gaan cruisen. Iedereen die daar dan in de buurt is en op zoek is naar vervoer/gezelschap moet het maar even laten weten!

groetjes,

Sean

Hoi Romy!

Jouw verhaal lijkt erg veel op dat van mij. Ik ben 19 jaar en loop ook al heel lang met het idee rond om eerst is wat meer van de wereld te zien. Ik heb vorig jaar mijn vwo diploma gehaald en ben ook vorig jaar september een studie begonnen. Dit was eigenlijk vooral omdat ik niet wist wat ik wilde en ik mis een paar reislustige vrienden. De studie is dus ook niks geworden en ik ben ik februari gestopt, het reizen trekt toch nog erg!

Het lijkt me leuk om de oostkust langs te gaan en oud&nieuw in Sydney te vieren. Behalve dat ik wat van australie wil zien wil ik ook vooral genieten van mij tijd daar met leuke mensen en veel feest!
Ik heb nog geen echte route uigestippeld, ik vind eigenlijk alles wel leuk! Ik zou wel graag ergens in oktober/november weg willen gaan omdat ik ook de mogelijkheid wil houden om volgend jaar weer een studie te beginnen.

Je lijkt net als ik wel van gezelligheid en een feestje te houden dus het lijkt me om wat van je te horen!

Groetjes Helen

Hallo,

Lijkt ook weer veel op mijn verhaal. Ik ben 19 en heb ook net mijn VWO diploma gehaald. (Ook nog geen flauw idee wat ik wil studeren)

Ik ga half november weg. En wil inderdaan rond juli terug zijn. En routes gooien roet in het eten. Lekker doen waar je zin in hebt als je daar bent.

Lijkt me leuk om met iemand te reizen.

Als je nog niet weg bent, hoor ik graag wat van je. (sanne.franken@planet.nl)

Groetjes!

Hoi allemaal!

Ik ben rosan, bijna 18 en ik ga net zoals de meeste van jullie rond november naar australie en wil vanaf januari echt zelf gaan reizen daar. ( ik zit namelijk eerst bij familie;) ) Maar ik zoek ook nog wel wat reismaatjes voor onderweg !! En ik zoek nartuurlijk altijd vervoer om te reizen met iemand! waar gaan jullie precies allemaal beginnen? of waar zijn jullie in januari als jullie dat weten? ben ik wel benieuwd naar. ik ga denk ik ook de hele oostkust afreizen ,en miss nog naar perth.
ook een bezoekje aan bali lijkt mij heel leuk! maar ik zie t dan allemaal wel!

groetjes Rosan

Ik ben van plan in december te vertrekken voor zo’n half jaar.
Ga ook in m’n uppie op stap!
Ik ben een jongen van 21 jaar, kan goed overweg met de engelse taal
en echt van alles uitstippelen doe ik niet zo aan.
het vliegtuig uit en we zien het wel! en welke jongere wil nou niet feesten!?
is iedereen al vertrokken hier of wat?:stuck_out_tongue:
Groetjes

Leuke reacties!
Ik heb toch besloten om in januari te vertrekken. Heb het net allemaal rond en ik vertrek 8 januari met de groepsreis van travel active!
Kom dan aan in Sydney en waarschijnlijk daarna richting Nieuw-zeeland, de rest ligt nog allemaal open…
Lijkt me natuurlijk nog steeds leuk om mensen van te voren te leren kennen:)

groetjes!

hee romy, heb je msn of iets? praat wat makkelijker!:wink: