Australie oktober 2009

Hee mensen!

Ik ben van plan om volgend jaar zo rond oktober/november voor zo’n 3-4 maanden naar Australie te gaan, om daar heel veel van het land te zien en tussendoor wat te werken. Het liefst zou ik een auto kopen en dan lekker rondtouren!

Ik studeer nu Diergeneeskunde in Utrecht en zit in mijn 4e jaar. Voordat ik mijn 5e jaar in ga (co-schappen) wil ik een jaartje vrij nemen en mijn grote droom waar gaan maken! Niemand in mijn omgeving heeft dezelfde plannen en ik vind het toch wel leuk om een vast reismaatje te hebben.

Over mij: ik ben 21 jaar (dan 22), gezellig, gek op paardrijden (zou ik daar ook graag willen doen!) en ben positief ingesteld!

Als dit je allemaal aanspreekt, stuur me een mailtje, kunnen we ideeen uitwisselen enzo!

x Lisanne

Hoi Lisanne,

Ik ben van plan wat langer weg te gaan, maar ik wil het graag combineren
met Nieuw-Zeeland. Ik ben van plan om eerst een aantal maanden (3 ofzo) in Australie te verblijven, daarna naar Nieuw-Zeeland zodat ik daar in een goed seizoen zit. En evt. na nieuw-zeeland met tussenstop in fiji weer naar australie. Maar dat laatste is nog niet zeker. Ook ik ben van plan om in oktober te beginnen.

De rede dat ik op jouw bericht reageer is omdat we sowieso al 2 dingen gemeen hebben en dat is 1 het reizen en 2 het werken met dieren en mensen. Zelf ben ik 2 jaar werkzaam als paraveterinair in een kliniek in A’dam. Ik heb het er erg naar me zin, maar zo’n reis is ook altijd een droom van mij geweest. Daarbij wil ik me ook uiteindelijk gaan orienteren op omgeving Amersfoort om te gaan werken wat me altijd meer getrokken heeft dan A’dam en waar veel van mijn vrienden wonen.

Zelf lijkt het me ook wat gezelliger om met iemand te reizen, maar vind het lastig om via het internet mensen te zoeken omdat je dan toch niet helemaal weet wat je dan tegenkomt.

Groetjes,
Marita (24 jr)

Hoi!

Thanks voor je reactie! Ik ben dus inderdaad ook van plan rond die tijd naar australie te gaan, ik kan alleen waarschijnlijk niet eerder dan eind oktober / begin november weg ivm het bestuur dat ik nu nog doe. Nieuw Zeeland lijkt mij ook super mooi, heb er ook over na zitten denken om dat te combineren.
Via internet mensen zoeken vind ik idd ook lastig, je weet idd nooit wat voor iemand het dan is. Maar een keertje afspreken kan altijd natuurlijk!

Groetjes Lisanne