Zoals al aangegeven bij het voorstellen ben ik op zoek naar een reismaatje om samen een reis naar de Verenigde Staten te maken in september 2018 van +/- 3 weken.
Ik zoek een reisgenoot, omdat ik niet helemaal alleen wil gaan, maar ik wil wel graag samen met een reisgenoot zelf een reis samenstellen, die precies naar onze wensen is. De mogelijkheden liggen voor mij verder nog open, ik weet alleen dat ik graag naar de VS wil.
Voorheen heb ik wel singlereizen gemaakt, echter ik wil graag los komen van die vaste programma’s.
Wil jij ook graag naar de VS en ook graag zelf een reis samenstellen, stuur me dan een bericht en wie weet kunnen we samen een droomreis samenstellen en in september de VS ontdekken!!
Welk gedeelte van Amerika had je in gedachten? Ik zoek ook een reismaatje voor een autorondrit, maar ik wil het liefst een beetje in het Mid Westen rond touren. Ik heb hier eind vorig jaar een oproepje voor geplaatst, maar nog geen succes :-(.
Ik zoek ook een reismaatje voor de VS in september. Ik ben er al 4 keer geweest en het blijft me trekken. In de zomer van 2016 heb ik de staten Oregon en Washington gedaan en wil komend najaar graag het zuidwesten gaan verkennen.
Ik ben 29 en ik kom uit Tilburg. Lijkt het je leuk om elkaar te leren kennen en de mogelijkheden te bespreken hoor ik graag van je!
Leuk plan van jou om door de VS/Canada te reizen. Staat hoog op mn ‘lijstje’ Ik heb ook wel interesse in een roadtrip door het westen van de VS. Ik weet niet of je oproep nog staat. Hoor het graag!
Nee nog niemand gevonden, maar was ook even wat minder actief op het forum😉
Leuk om te lezen dat je ook geïnteresseerd bent! En ik heb ook de hele maand vrij (of in ieder geval 4 weken)