Reismaatje gezocht voor de USA

Hallooottjes,

Ik ben opzoek naar een reismaatje voor de Verenigde Staten van Amerika. En niet zomaar een reis…maar een rondreis van ongeveer 3-6 maanden door alle staten van Amerika. Nu heb ik al onderzocht dat alle staten in 1 keer gewoon te veel is wil je alles bezoeken en beizhcten. Daarom zat ik aan het volgende te denken: Opsplitsen die handel, daarbij dacht ik aan: Eerst Westen(12 staten) dan het Midden(14 staten) dan het Oosten 24 staten). Maar dan nog ben ik bang dat het ongeveer 6 maanden gaat duren per reis. Nou ja…wel een uitdaging tog?! ;):backpack:
Ik ben een meid van 24 jaar, ik houd van rondreizen en ik ben niet vies van primitief leven, denk aan af en toe kamperen, backpackers hotels, hostels, motels etc. Ik houdt heel erg van de natuur en daarom wil het lieftst zoveel mogelijk nationale park, bossen, monumenten, wildlife area’s etc etc bezoeken, maar natuurlijk ook de grote steden. Ik ben niet van het zon zee en strand, maar een weekje Hawaii erbij pakken is nooit mis natuurlijk. Dit zal mijn eerste grote reis worden en ik ben niet zo’n ster in het plannen van een grote trip. Natuurlijk hangt de duur van de reis ook af van het visum. Daar ben ik op het moment mee bezig dit allemaal uit te zoeken. Ik houd niet erg van grote groep, 1 of 2 reisgenootjes is voor mij voldoende.
Ben jij degene die net als mij zo’n groot avontuur met mij aan wil gaan? Stuur dan een leuk berichtje! Over alles valt te praten en te overleggen, ik ben voor alles open en misschien heb jij wel een leukere en betere oplossing hoe we ALLES kunnen bezoeken. :USA:

:wereld:>>>

Groetjes,

Mariella

Heei,

Ik wil ook nog graag een keer een reis maken door de USA. Dit zal dan ook mijn eerste grote reis zijn, waardoor ik het fijn vind om samen met iemand te reizen. Wanneer ben je van plan om deze reis te maken ? (ik denk trouwens dat het makkelijker is om even via een privé bericht te communiceren)

Groetjes sylvana