Reismaatje gezocht voor Australie 2015

Heeeyyy medereizigers :wereld:

Ik zal mezelf even voorstellen, ik ben Frederique ben 26jaar en kom uit de buurt van Sittard. Mijn grote droom is om ongeveer halverwege 2015 naar Australië te gaan voor een half jaar of misschien wel langer…
Hoewel ik goed alleen kan zijn lijkt het me toch leuker om deze ervaring met iemand te delen die dit net zo graag wilt als ik en ook een reisgenootje zoekt.

Vorig jaar heb ik een half jaar in Zuid Spanje gewerkt als Au Pair, dit was een leuke ervaring maar nu wil ik toch heeeel graag naar Australië :slight_smile:

Zelf hou ik heel erg van de natuur maar zeker ook van cultuur en avontuur en een feestje op z’n tijd sla ik ook zeker niet af! :slight_smile:
Ik kan mezelf omschrijven als relaxed en open minded en ik ben iemand die wil genieten van het leven.

In Australië zelf wil ik het reizen ook graag combineren met werken om zo wat extra’s te hebben voor de reis. Heb nog geen concrete plannen, misschien wel daar een auto huren/kopen ik weet het nog niet…

Lijkt het je wat of heb je nog tips of ideeën stuur dan gerust een berichtje, dan kunnen we eens gezellig kletsen. :wereld:

Welkom op Wereldwijzer, Frederique! :slight_smile:

Wellicht kun je even een oproepje plaatsen in het Reisgenoten Forum. Hopelijk vind je een leuk reismaatje!