Hoi!
Mijn naam is Tani-Mara, 26 jaar en ik woon in Friesland.
Na lang dromen wil ik in nov/dec toch echt naar Australië!
Het liefst wil ik deze ervaring delen met een of meerdere reismaatjes… Naast de gezelligheid is het daardoor ook beter te bekostigen.
Wie gaan er meer naar Australië omstreeks die tijd en is tevens op zoek naar een maatje? Ik hoor het graag.
Groetjes, Tani-Mara :dag:
Hoi TaniMara,
Ik heb net ook een oproepje geplaatst… misschien spreekt het je aan 
Ps: ik spreek ook fries 
Hoi mogelijke reisgenootje(s) 
Mijn naam is Geja en graag wil ik eind 2015 voor ongeveer 2,5 maand naar Australië.
Niks staat nog vast maar dit zijn mijn eerste ideeën.
Eind 2014 ben ik voor twee maanden naar Nieuw-Zeeland geweest en heb daar een super tijd gehad!
Een vriend van mij werkte daar voor 6 maanden op een koeienboerderij.
Hier heb ik 1 maand meegeholpen en daarna hebben we samen een maand gereisd.
Op dit moment doe ik een financiële studie aan de Christelijke Agrarische Hogeschool in Dronten.
In juni hoop ik mijn diploma te halen. Daarna wil ik een tijdje fulltime gaan werken om te sparen voor Australië.
Omdat een maand reizen echt te kort is… wil ik wat langer naar Australië. Zodat je ook een paar dagen op 1 plek kan blijven. Mijn reis wil ik afsluiten door een weekje langs te gaan bij het gastgezin in Nieuw-Zeeland waar ik gezeten heb.
Ik vindt het leuk om sportieve dingen te doen… of ik een auto (of iets dergelijks) wil huren… of steeds met de bus… het maakt mij niet uit… ik sta voor alles open…
Tja… nu zul je misschien denken… waarom een christelijk reisgenootje?
Ik zie God als de schepper van de wereld en van mijzelf.
Door deze overtuiging kijk ik met andere ogen naar de prachtige natuur.
Het maakt mij niet uit of je van een kerk bent en welke dat dan is… het zou fijn zijn als je God erkent in je leven.
En een praktisch puntje… ik vindt het niet fijn als er iemand de hele dag naast mij zit te vloeken 
Dus wil jij eind dit jaar naar Australië, ben je opzoek naar een gezellig (Christelijk) reisgenootje en heb je ook al enige ervaring met reizen… reageer dan 
Ik ben benieuwd!!‘’
Hoi,
dat klinkt interessant! Heb je je route ookal enigzins uitgestippeld?
Ik wil ook graag een mooie reis gaan maken! Ik ben 27 jaar en woon in Flevoland. Het liefst zou ik al eerder gaan, zou dat ook mogelijk zijn bij jou?
groetjes, Inge
Ik reis vanaf eind november tot eind december van Cairns naar Sydney! 
Hoi!
Ik ben Ilona (rechts op de foto) en ik kom uit de buurt van Utrecht. Ik heb altijd geroepen: als ik vrijgezel word, ga ik naar Australië. Ja, je raadt het al… Sinds kort ben ik single dus.
Niet echt wat ik voor ogen had dus moet ik er maar wat van maken. Het enige nadeel is dat ik het een beetje eng vind om alleen te gaan… Een groepsreis is ook niet helemaal wat ik wil. Ik maak graag een eigen planning dan dat ik aan een planning vast zit. Helaas kan er vanuit mijn vriendenkring niemand mee, gezien de kosten die zo’n reis met zich mee brengt. Vandaar dat ik eens ga kijken of ik hier iemand kan vinden die met me mee wil reizen!
Nu wat over mijzelf… Ik ben inmiddels bijna afgestudeerd, in juli hoop ik mijn diploma te behalen. Ik heb de opleiding pedagogiek deeltijd gevolgd. Dit heb ik gedaan in combinatie met mijn werk als begeleider bij een instelling voor jongeren met gedragsproblemen. Ik ben dus sociaal van aard en ik kan me goed aanpassen aan anderen. Daarnaast ben ik erg ruimdenkend en vind ik kortzichtige mensen maar lastig.
Verder heb ik geen ervaring met het reizen naar verre landen, dus ik laat me graag verassen. Ik ben lekker impulsief en ben overal voor in! Verder vind ik het leuk om grenzen te verleggen en nieuwe dingen te ontdekken. Ik hou van mensen die ook lekker los zijn en niet te serieus zijn of zeuren. Meestal ben ik rustig van aard maar als ik enthousiast wordt kan ik ook wel eens druk zijn Ik kan goed overleggen en ik houd altijd rekening met een ander.
Uiteraard hou ik van feestjes! Het liefste zou ik naar Defqon Australia gaan maar aangezien ik nog geen idee heb over wanneer ik wil gaan en met wie, weet ik niet of dat gaat lukken. Ik kan net zo goed genieten van lekker uiteten en een avondje borrelen.
Aan de andere kant lijkt het me ook super gaaf om oud en nieuw te vieren in Sydney! Het wordt dus het een of het ander. Mijn voorkeur gaat nu uit naar het laatste. Alleen weet ik niet of ik daar een goedkeuring voor krijg gezien de feestdagen die ik eigenlijk verplicht ben om te werken. Dit ga ik in de volgende vergadering overleggen. Ik zit erover te denken om in oktober/november een maandje of twee te gaan of misschien zelfs drie waarvan ik dan één maand ga werken. Het liefst zou ik langer willen maar dit is helaas niet te realiseren.
Hoop dat je zo een beetje een beeld hebt