Hoi mogelijke reisgenootje(s) ![]()
Mijn naam is Geja en graag wil ik eind 2015 voor ongeveer 2,5 maand naar Australië.
Niks staat nog vast maar dit zijn mijn eerste ideeën.
Eind 2014 ben ik voor twee maanden naar Nieuw-Zeeland geweest en heb daar een super tijd gehad!
Een vriend van mij werkte daar voor 6 maanden op een koeienboerderij.
Hier heb ik 1 maand meegeholpen en daarna hebben we samen een maand gereisd.
Op dit moment doe ik een financiële studie aan de Christelijke Agrarische Hogeschool in Dronten.
In juni hoop ik mijn diploma te halen. Daarna wil ik een tijdje fulltime gaan werken om te sparen voor Australië.
Omdat een maand reizen echt te kort is… wil ik wat langer naar Australië. Zodat je ook een paar dagen op 1 plek kan blijven. Mijn reis wil ik afsluiten door een weekje langs te gaan bij het gastgezin in Nieuw-Zeeland waar ik gezeten heb.
Ik vindt het leuk om sportieve dingen te doen… of ik een auto (of iets dergelijks) wil huren… of steeds met de bus… het maakt mij niet uit… ik sta voor alles open…
Tja… nu zul je misschien denken… waarom een christelijk reisgenootje?
Ik zie God als de schepper van de wereld en van mijzelf.
Door deze overtuiging kijk ik met andere ogen naar de prachtige natuur.
Het maakt mij niet uit of je van een kerk bent en welke dat dan is… het zou fijn zijn als je God erkent in je leven.
En een praktisch puntje… ik vindt het niet fijn als er iemand de hele dag naast mij zit te vloeken ![]()
Dus wil jij eind dit jaar naar Australië, ben je opzoek naar een gezellig (Christelijk) reisgenootje en heb je ook al enige ervaring met reizen… reageer dan ![]()
Ik ben benieuwd!!