Christelijke reisgenoot gezocht / werken & Reizen sept 2013

:dag:!!

Ik ben Priscilla en ben 29 jaar oud. Al sinds de basisschool droom ik ervan om naar Australië te gaan (eventueel ook Nieuw-Zeeland) en als het even kan daar zelfs te wonen. Ik ben een leuke en gezellige meid die een nieuwe draai aan haar leven wil geven. En dat betekent nu voor mij om een droom in vervullen doen gaan. Ik heb nog niet veel gepland staan behalve:

• Vertrek op zijn vroegst in september met een work/holiday visum. Dus voor een langere periode;
  • Sydney, Melbourne en Great Barrier reef bezoeken.

Verder is het de bedoeling dat er daar ook gewerkt wordt, want het budget is niet al te groot. Bovendien… erbij werken zorgt voor een bredere ervaring. Verder is het geloof voor mij heel erg belangrijk, dus vandaar een oproep voor een christelijke reisgenoot. Ik ga daar ook allerlei kerken bezoeken waaronder Hillsong! :cheer::cheer:

Mocht je interesse hebben reageer dan even op dit berichtje! :hihi: :wink: :nod:

Alvast bedankt.

Jammer dat ik moet werken, anders was ik zeker met je mee gegaan! Ik ben ook christelijk en je plan klinkt super! Zou zelf ook heel graag naar Australie gaan… Helaas… Hoop dat je iemand vind! :slight_smile:

Hallo Priscilla,

Je plan klinkt super leuk. Zelf ben ik een vrouw van 31 en ben op zoek naar een reisgenootje. De laatste week van September heb ik vrij en dan heb ik zes weken vakantie, langer zit er waarschijnlijk niet in. Australië staat al lang op mijn lijstje (NZ ook maar, ik denk dat zes weken daar te kort voor is) om daar te gaan backpacken. Wat betreft vakantie houd ik er van om verschillende dingen te doen: beetje cutuur/natuur, een terrasje pakken, marktje bekijken, misschien een duikcursus o.i.d., avondje stappen. Voor mij is de afwisseling het belangrijkste. Ik ben niet het type om hele vakanties op het strand te liggen. Mocht je interesse hebben, hoor ik het graag. Al is het maar om bijv. een deel samen te reizen.

Groetjes Niesje

Hallo Niesje!

Je klinkt als een leuke en gezellige reisgenoot. Lijkt het je misschien wat om een keertje af te spreken?

Je kunt me mailen op: priscasmile@hotmail.com

Groetjes,
Priscilla

Hoi!!

Hoe lang denk je ongeveer te blijven in Australië?
Ik ga in jan/feb voor 6 weken, waarvan de eerste 3 met een reisorganisatie in Australië en de laatste 3 in NZ alleen.
Wil ook enorm graag naar de Hillsong church maar dat ligt er nog even aan hoeveel dagen in alleen ben in Melbourne of Sydney

Groetjes, Corina