Christelijke reisgenoot Australië / Nieuw-Zeeland gezocht, januari 2015

Hallo! :cheer:

Ik ben Annemarie, 21 jaar en bijna afgestudeerd. Ik ben op zoek naar een christelijke reisgenoot die met mij een reis voor ongeveer drie maanden en eventueel langer naar Australië en Nieuw-Zeeland wil maken! Alleen reizen lijkt me niet zo gezellig en ik vind het belangrijk om iemand te hebben waarop ik kan terugvallen en de ervaring mee kan delen. Ik wil rond januari 2015 graag vertrekken en de einddatum heb ik nog niet bepaald. Ik ben sportief en hou van een actieve vakantie, maar vind het ook heerlijk om een paar dagen aan een strand te liggen.

Ik ben al bij een reisbureau geweest en heb interesse in:

• Een reis langs de oostkust van Australië (Sydney – Cairns)
  • Een vijfdaagse cursus op een ranch
  • Ultimate OZ week; met jongeren Sydney verkennen
  • Vijf dagen surfen
    En verder nog interesse in uiteraard de Nationale Parken! In Nieuw-Zeeland heb ik me nog niet zo verdiept, maar het lijkt me zeer de moeite waard om daar ook een kortere rondreis te maken.

Zijn er meer mensen op zoek naar een christelijke reisgenoot voor Australië en Nieuw-Zeeland? Reageer dan even op dit berichtje! Alvast bedankt!:dag:

Hoi Annemarie,
Klinkt gaaf, ik denk er ook over om na mijn opleiding een tijd te gaan reizen, en zit met hetzelfde. Vriendinnen van mij werken ook of zijn bezig met een opleiding dus dat wordt lastig. Ik lees dat je vanaf januari wilt reizen. Is dat persé zo , of is later ook een optie? Zelf ben ik vanaf juni pas klaar met mijn opleiding.

Graag hoor ik van je!
Groetjes, Jet.

1 like

Hoi Jet,

Super, bedankt voor je reactie! Leuk dat je ook van plan bent om te gaan reizen. Ik wilde eigenlijk inderdaad uiterlijk januari weg.
Gisteren nog een hele gave reis gevonden via http://www.realaussieadventures.com.au/tours/new-south-wales/sydney/best3/
Dan kan ik zelfs nog 3 november weg en ben ik voor de nieuwjaarswisseling weer terug. Dit is zeker voor jou niet mogelijk of wel?

Groetjes,

Annemarie

Hoi,

Ja, ik ben in November nog niet klaar. Heb zelf meer het idee om de zomer nog even te werken hier, en dan na zomer 2015 te reizen. maar dat hangt er net vanaf of ik bij m’n werk van nu kan blijven… (doe werken & leren) :wink:

Ziet er wel leuk uit, die link die je gaf!

Maar ik denk dat het hem niet gaat worden dan, als jij al eerder klaar bent!

Groetjes!

He Annemarie,

Zelf wil ik rond april vertrekken en dan ong. voor 6 maand. Ik wil naast Zuid Amerika ook heel graag naar Australie/nieuw zeeland. Is het voor jouw een optie om later dan Januari te vertrekken?

Christen/man/22 trouwens! :smiley: