Christelijke reisgenoot gezocht juli 08

Hallo allemaal!

Ik ben Wendy… 20 jaar en ik zoek dus een gezellige, leuke en relaxte reisgenoot voor deze zomer!
Dit jaar wil ik echt op vakantie en alleen gaan vind ik niet zo gezellig…
Ik heb nog geen plannen, behalve dat ik de laatste 2 weken van Juli vakantie heb en ik dan graag op vakantie wil. Ik zou heel graag naar Australië willen :biggrin:
Duss… laat maar wat horen!

Hoi!

2 weekjes australië is wel erg kort niet?

Ik kan elk moment vrij nemen dus ik zou het graag van jou willen horen wat jouw plannetjes zijn? Zelf zou ik graag naar het Caribisch gebied willen.

Ik hoor het wel:

[EMAIL=“Kwezeltje@gmail.com”]Kwezeltje@gmail.com ( msn )

toedels

heey!
2 weken is idd erg kort… wil na mn opleiding een tijdje naar Australië dus vandaar.
Caribisch gebied klinkt ook goed trouwens!
doei doei

Dag Wendy,

Zelf heb ik al een reis geboekt naar Armenië. Is dat misschien nog iets voor jou? www.amarantreizen.com Je kunt ook natuurlijk andere Christelijke reisorganisaties proberen. Beter-uit heeft vaak ook hele mooie reizen.

Groet,

Huub

Heej Wendy,

Verder op dit forum zie ik staan dat je na je opleiding een reis door Australië wilde maken. Maar aangezien dit bericht al van 2008 is, vroeg ik me af of je al naar Australië geweest bent…
Zelf ben ik 20 en klaar met mijn studie. Momenteel ben ik werkzaam met een 0-uren contract. Nu ik nog niet helemaal vast zit aan een baan heb ik dus nog een mooie kans om naar buitenland te gaan.

Groetjes Mariëlle