Mijn naam is Tani-Mara, 26 jaar en ik woon in Friesland.
Na lang dromen wil ik in nov/dec toch echt naar Australië!
Het liefst wil ik deze ervaring delen met een of meerdere reismaatjes… Naast de gezelligheid is het daardoor ook beter te bekostigen.
Wie gaan er meer naar Australië omstreeks die tijd en is tevens op zoek naar een maatje? Ik hoor het graag.
Na heel wat jaartjes twijfelen heb ik nu de stap gezet… dit jaar wil ik naar Australië… lekker rond reizen, werken, feesten en zoveel mogelijk uit de reis halen… maar het is natuurlijk veel leuker om met iemand of meerdere deze reis te maken of in ieder geval samen te beginnen… zowel kevin als tani-mara het lijkt me erg leuk om in contact met jullie te komen en wie weet deze reis samen te maken!!
Ik ben Nikki en wil ook rond die tijd naar Australië ! Ook ik heb na een lang dromen en sparen eindelijk de beslissing genomen om te gaan!
Heb je al enig idee hoe je reis eruit gaat zien? Ik heb nog geen concrete plannen maar ben daar wel mee bezig.
Misschien vind je het leuk om het er eens over te hebben en elkaar te leren kennen!
En Leoni, jou plannen lijken ook hetzelfde als die van mij dus mocht je ook interesse hebben dan hoor ik het graag
Mijn naam is mandy, ik kom uit Groningen maar woon sinds 5 jaar in belgie. In juni ben ik afgestudeerd en wil ook super graag in het najaar voor een paar maanden rondreizen in Australië maar wil dit niet alleen doen…
Mochten jullie interesse hebben, aarzel dan niet om mij een berichtje te sturen!
Ik vertrek 6 okt. me ticket is al geboekt, dus nu is het aftellen voor mij. misschien je me anders toevoegen op FB ( leonie de ridder - Zoetermeer ) is makkelijker contact te houden en wie weet in Australië wel gezellig stukje samen te reizen.
Mijn naam is Martin en ik zou ook graag rond augustus/september/oktober richting Oceanie willen gaan. Wellicht kunnen we met een groepje reizen? Het lijkt me tof om met eigen vervoer te reizen. Mochten jullie het leuk vinden om eens contact uit te wisselen hoor ik graag van jullie.
Mijn naam is Marijke (23 jaar). Ik vertrek 15 november vanuit Amsterdam naar Melbourne (vliegticket is geboekt). Vervolgens neem ik een binnenlandse vlucht naar Cairns (nog niet geboekt) en wil zo via de oostkust naar beneden. Als iemand dit misschien aanspreekt kunnen we in contact komen om te kijken of we dit wellicht samen kunnen doen.
Ik ben ook van plan om rond november/december dit jaar richting Australie te reizen en zoek nog een reismaatje om samen, of met meerdere, het avontuur aan te gaan! Zou het super gaaf vinden om daar met een camper/busje rond te reizen en fantastische dingen zien en beleven!
Hoor graag van jullie en wie weet kunnen we samen reizen!