Reismaatje gezocht voor Australië/Nieuw Zeeland december 2015

Hoii allemaal !!

Even voorstellen, ik ben Nikki, 26 jaar en ik woon in Hengelo.
Ik wil graag veel van de wereld zien en mijn droom is om naar Australië te gaan voor een half jaar of langer. Ik wil daar rond trekken en heel veel zien van wat deze mooie wereld ons te bieden heeft.
In mijn omgeving is er niemand die mee wil en veel beginnen al aan kinderen :wink: ik wil eerst mijn dromen waar maken!!
Omdat het mij leuker lijkt om deze geweldige ervaring met iemand te delen die dit ook zo super tof lijkt ben ik op zoek naar een reis maatje. Voor de hele reis of voor een gedeelte.

Ik heb nog geen concreet plan, wat ik al wel weet is dat ik graag een auto/ busje wil kopen of huren om daarmee rond te trekken. Ik wil graag kamperen in de outback, tussen door wat werken om extra geld te verdienen en verder ook gewoon zien wat voor een gave dingen er op mijn pad komen!!

Mijn interesses zijn hardlopen, natuur, dieren, cultuur, vooral véél avontuur, lol maken en genieten van het leven! Dus ook een leuk feestje op zijn tijd sla ik zeker niet af! :slight_smile:

Spreekt jou dit ook aan dan hoor ik dat graag !! Misschien kunnen we samen plannen maken of plannen op elkaar af stemmen!

Groetjes, Nikki

hey nikki

ik ben kevin en ik heb ook plannen om rond december naar australie en nieuw-zeeland te gaan om te backpacken en werken
misschien dat we samen kunnen gaan eerst elkaar beetje leren kennen natuurlijk

gr kevin

Hoi Kevin,

Leuk dat je reageert!
Heb jij al enig idee wat je wilt gaan doen en zien? Ben je al eerder op reis geweest?
Lijkt me leuk elkaar een beetje te leren kennen.

Groetjes, Nikki

hey nikki

ik heb nog niet echt plannen alleen dat ik 8 december naar australie vertrek ik ga met australian backpackers ik wil kerst en oud en nieuw daar vieren en dan camper huren en dan rond trekken wil de helle kust lijn bezoeken en nog nieuw zeeland bezoeken

en ben al vaker op vakantie geweest ook alleen was afgelopen december in canada met me ouders bij familie

wil je voorlopig hier blijven praten of misschien facebook of zo iest

gr kevin