Reismaatje gezocht voor backpacken Australie

Hoiiiii potentieel reismaatje!! :smiley:

K ben Nikki, 22 jaar en (zo goed als ;)) afgestudeerd. K heb t plan om eind oktober voor 3 maanden te gaan backpacken langs de oostkust van Australie met Melbourne als startpunt. K wil heel veel zien maar af en toe chillen kan ook geen kwaad :wink: Verder heb ik nog geen concrete plannen.
Kan je je ook in vinden, stuur me dan gerust een mailtje! Het lijkt me gezellig om (een deel van) deze reis samen te doen!

Groetjes, Nikki

hoi

ik ben jeroen uit rotterdam en ik wil ook eind 2008 gaan backpacken in australie en daarna misschien nog nieuw-zeeland maar ik zoek ook nog een maatje om mee te gaan want samen lijkt mij toch leuker

misschien kunnen wij wat afspreken en de plannen door te nemen van wat we nu eigenlijk willen

voe me maar toe op msn of stuur me een mailtje

[EMAIL=“feijenoordrotterdam@hotmail.com”]feijenoordrotterdam@hotmail.com

groetjes jeroen

Hallo nikki,

ik ben jim 20 jaar zit op dit moment in fuerteventura werk hier voor een animatie bedrijf maar ben hier 31 oktober klaar wil daarna graag een paar weekjes thuis zijn maar direct daarna had ik ook het plan om naar Australie te gaan om daar te gaan rondtrekken heb nog niet zulke concrete plannen dus daar komen we wel uit. Het enige probleem is net zoals jij hebt het lijkt me niet zo gezellig om het alleen te doen. Dus misschien lijkt het je leuk om elkaar beetje te leren kennen en dan te kijken of we een ticket kunnen boeken voeg me toe of mail me op [EMAIL=“Jimfeij@hotmail.com”]Jimfeij@hotmail.com

ciao