backpacken the ozz

hallo allemaal ik ben robbert 23 jaar en ben van plan om rond dec/jan voor langere tijd naar australie te vertrekken om daar te gaan backpacken en wanneer het financieel wat minder is te werken.
in the ozz wil ik in ieder geval wil ik de oostkust aan doen en misschien het binnenland in richting alice springs.
als er nog tijd en zin is en we toch aan de anderenkant van de wereld zijn kunnen we nieuw zeeland ook niet over slaan.
ik ben dan ook op zoek naar een leuk reismaatje om in ieder geval mijn onze reis te beginnen.

als mijn berichtje je aanspreekt dan hoor ik het wel…

groeten robbert van der weijden

Dag Robbert,

Ik wil aan het einde van dit jaar naar Australie om te backpacken, en wil ook graag nog een stuk van indonesie meepakken en misschien wel thailand. NZ ben ik geweest en is ook erg mooi. Vast staan mijn plannen nog niet, maar hangt eerder af hoe lang mijn bankrekening het gaat uithouden ;-).

Verder ben ik 25 jaar en heb redelijk wat ervaring met reizen (geen backpacken though). Mijn grote droom is om mijn verjaardag (mid december) in een zwembroek op het strand te vieren, en dat is dan ook mijn enige harde datum tot nu toe: voor mid-december ergens in australie op het strand.

Laat je me het even weten als je dit aanspreekt?
Groet,
Joep

Hey joep,
Leuk dat je een berichtje heb gestuurd ik ben nu op vakantie als ik terug ik laat ik wat van me horen!! Ben jij eigenlijk ook van plan om te gaan werken daar?

Groet robbert

Via Wereldwijzer app

Hoi,

Jazeker, anders is het waarschijnlijk niet uit te houden daar met geld. Ik ga iig een werk+reis visum aanvragen!
Geniet nog van je vakantie!

Groet

Hoi joep.
Ik ben terug in nl
Ben jij van plan om met een groepsreis te gaan van bv australianbackpackers?mij lijkt dat wel de beste optie!worden veel dingen al lekker geregeld en de eerste overnachtingen vind ik wel prettig.
En hoe wil jij gaan reizen qua vervoer?

Via Wereldwijzer app

davht dat ik al gereageert had, maar blijkbaar is het toen niet goed gegaan. ik heb even naar die australianbackpackers gekeken en met ze gebelt. Ik denk dat ik ook een ticket bij ze ga boeken, maar een groepsreis weet ik nog niet. we kunnen iig eens om de tafel gaan zitten. vind ik wat fijner dat zo’n forum ;-).

groetjes

Hey ik ga 9 aug naar de open dag van hun toe!!om te kijken voor hoe en wat!!
Voeg me anders even toe op Facebook robbert van der weijden kun je me vinden

Via Wereldwijzer app

Ik heb je op FB gevonden. Zelf gebruik ik FB nog heel weinig, dus kan zijn dat ik een tijd niet van me laat horen als je een bericht stuurt. Trouwens, ik heb me net ook aangemeld voor de opendag van 9 Augustus. Waar vind deze plaats eigenlijk?

Hey ik had gister al gereageerd op fb maar de opendag is ergens in een hotel bij Schiphol. Krijg je nog een mailtje van.maar hoe wil jij gaan reizen daar?ik wil een buspas nemen van een half jaar…

Via Wereldwijzer app