Backpacken Australie (maart/april 2013)

Heeeee…

Ik (vrolijke, enthousiaste, spontane jongen van 27) ben van plan om in maart/april 2013 te gaan backpacken in Australie! Ik wil sowieso de hele oostkust aan doen (Melbourne-Sydney-Cairns) en als ik tijd/geld over heb wellicht nog Darwin en Alice Springs.

Wie heeft hetzelfde plan?? Lijkt het je leuk om (gedeeltelijk) samen op te trekken?? Laat het me weten… Je mag me altijd mailen naar: robedi85@hotmail.com

Groetjes

hoi, ik lees je bericht net. mijn naam is floor, ik ben 20. op het moment ben ik in nieuw-zeeland, maar 1 maart ga ik naar melbourne. ik wil dan 2,5 maand langs de oostkust gaan reizen. het lijkt mij leuk om iemand te hebben om tijdelijk mee op te reizen. ik hou van een feestje, ik hou van avontuurlijke dingen maar ook van een dagje strand. ik ben natuurlijk wel iets jonger dan jou… laat me wat horen als je misschien wat af wilt spreken!

Via dit reisforum vertrek ik samen 30 mei met iemand naar OZ! Beginnen ook ad Oostkust. Laat maar weten als je interesse hebt

Hoi, mijn naam is Elsbeth, 29 jaar, en ik vertrek komende dinsdag (26 feb) voor een jaar richting OZ. Ik begin in Townsville en daarna nog geen vaste plannen. Wil beetje zelfde route doen als jij, als je zin hebt om wat samen te doen, mail dan naar elsbeth83@hotmail.com. Wellicht tot in OZ. Groetjes Elsbeth

hee floor, klinkt alsof je een beetje hetzelfde als doet als ik. was 5 maart in melbourne geland, en ben nu in sydney. je ontmoet hier zoveel mensen, maar vaak heel oppervlakkig. lijkt mij daarom heel gezellig om een tijdje met iemand samen te reizen, vooral van de dezelfde leeftijd want bijna iedereen die ik tot nu toe heb ontmoet is minstens 5 jaar ouder ( ik ben 19). als je het leuk vind moet je maar even laten weten waar je zit, je kan me ook opzoeken op facebook. laat maar weten