Ik ben van plan om in maart 2013 een jaar te gaan backpacken in Australie. Ik zou graag iemand hebben die met me mee wilt gaan want soms zijn er wel grote gebieden te overbruggen en dan is het leuker als je gezelschap hebt natuurlijk! Ik heb al wat opgezocht en ik zou beginnen in Adelaide en ook weer eindigen in Adelaide. In maart is er een festival in Adelaide dus dat lijkt me een leuk begin voor de reis. En dan zou ik doorreizen naar Alice Springs, en qua temperatuur is het beter om in april te gaan (heb ik gelezen). En dan vandaar naar Darwin en dan natuurlijk de oostkust af. Dit staat nog niet vast, maar het lijkt me wel een goeie route. Dusja, laat maar weten als je geinteresseerd bent!
ik las je berichtje net en ben zelf ook van plan om in 2013 rond te gaan reizen!
Ik zal me eerst eventjes een beetje voorstellen… Ik ben charlotte en ben 19 jaar. Houd van uitdagingen, feestjes, shoppen en hockeyen met mn vriendenteam. Sta altijd erg positief in het leven en vind het erg leuk om nieuwe mensen te ontmoeten.
Ik ben zelf in 2010 voor 10 maanden in Australie geweest alleen toen heb ik een highschool year gedaan! Hierdoor heb ik vrijwel weinig van australie gezien… Ik woonde in de buurt van Melbourne, dus die stad ken ik wel!
Ik wilde daarom ook graag in Melbourne beginnen, zodat ik ff 2 weekjes bij kan komen en geen last heb van mn jetlag enz. enz. Ook heb ik daar “familie” en vrienden dus zou het ook leuk die dan weer te zien na 2 jaar (en tegen die tijd 3)! Daarna richting Adelaide en dan dezelfde route die jij typte:)
Ik sta zelf open voor alles en ben ook benieuwd over welk fesitival je het hebt! En is dit meteen begin maart of halverwege? Wil je verder ook gaan werken of alleen trekken?
Ik ben erg benieuwd hoe je hier over denkt, dus hoor het nog wel!