Hey,
Ik ben van plan om eind maart/ begin april voor 2-3 maanden in Australie te gaan backpacken, ik heb geen verplichtingen aan school, werk of iets anders dus de tijd van de terugreis staat niet vast. Ik ben 18 jaar en het lijkt me gezellig om samen met iemand van ongeveer mijn leeftijd in contact te komen.
Mijn idee was om vanaf Sydney via de oostkust naar het noorden te gaan en eventueel naar alice springs/uluru rock, maar als jij een beter idee hebt of zegt ‘we zien wel waar we uitkomen’ dan vind ik dat ook prima.
Ik hou van avontuurlijke dingen als snorkelen/bungee jumpen, de tochten van australië online zien er goed uit, dingen van de oude cultuur oppikken is ook altijd leuk vandaar het idee om naar uluru rock te gaan. Tussendoor een paar dagen niets doen/feesten hoort er ook bij.
Dus zoek jij ook een reisgenoot en kan je je een beetje herkennen in mijn verhaal, stuur even een mailtje of voeg me toe op msn (bijna constant online na werktijden). Email: [EMAIL=“Flythe_1@hotmail.com”]Flythe_1@hotmail.com.
Grz,
Allard