Reismaatje Australië gezocht!

Hallo allemaal!

Ik ben Nikki, ik ben net 19 jaar geworden en afgelopen schooljaar heb ik mijn vwo-diploma gehaald. Dit jaar heb ik een tussenjaar, en die moet uiteraard goed besteed worden!

Ik ben van plan om een maand of 4/5 naar Australië te gaan, en zie het toch niet zitten om dit helemaal alleen te doen. Mijn plan is om pas ergens rond april/mei te vertrekken, dat duurt dus nog even, maar ben toch begonnen met kijken naar wat ik wil en de mogelijkheden dus besloot ik hier ook maar vast een oproepje te doen.

Mijn idee van mijn reis is vooral heel veel plezier maken, nieuwe plaatsen en mensen leren kennen. Ik hou vooral van actief zijn, duiken, wandelen, snorkelen, fietsen. En afgelopen zomer heb ik Frankrijk kennis mogen maken met surfen, en dat is zeker iets wat ik vaker zou willen doen. Zeilen is mijn grootste hobby en ik heb vernomen dat dat ook heel goed kan, dus dat is voor mij zeker iets wat niet overgeslagen kan worden! Ik vind het hartstikke leuk om dingen te zien en te ondernemen, maar voormij is het geen ‘must’ om elke dag allerlei dingen te bezoeken. Rustig aan doen en lekker uitgaan is ook zeker iets waarmee ik me prima vermaak.

Mijn plannen zijn op dit moment nog heel open, ik heb nog niks duidelijk gepland, maar wil hier de komende tijd wel mee aan de slag gaan.

Kun je je hierin herkennen, en vind je het leuk om in contact te komen? Stuur mij dan even een berichtje, het handigst is via mijn email : nikkiboth@hotmail.com

Groetjes Nikki.