Omdat het al een tijdje slecht gaat hier in Nederland, met werk vinden enzo zit ik er al een tijdje aan te denken om er een jaartje of langer tussen uit te gaan. Ik zie het me zelf niet snel alleen doen. Vandaar dat ik hier een oproep plaats.
Mij lijkt het mooi om per auto Australië te verkennen, langs de mooie plekjes te rijden en in the middle of nowhere kamperen… Uitgaan doe ik graag, dus een keer flink uitgaan of een festival bezoeken lijkt me een strak plan. Ook wil ik graag leren surfen, heb gezien dat daar genoeg plekken voor zijn.
Het lijkt me ook mooi om een paar weekjes naar nieuw zeeland te gaan. Om daar in de mooie bergen te snowboarde (lijkt me erg gaaf) en natuurlijk ook om nieuw zeeland te verkennen.
Ik ben bereid om veel nieuwe dingen te leren! Ben jij (m/v) die dit aanspreekt, heb jij zin om zn trip te maken? Stuur me een berichtje als je interessen hebt of meer info over mij wil… We zoude de reis ook anders kunnen maken als jij anderen ideeën hebt, laat het me dan horen! Ik sta voor veel dingen open
Ik ben trouwens 25 jaar, een echte levensgenieter, hou van avontuur en heb altijd goede zin
Oja wanneer ik wil vertrekken maakt me niet veel uit, als het maar zo snel mogelijk is;)
Toen ik jouw berichtje las kwam er veel in voor wat ik ook graag wil gaan doen.
Met een auto inderdaad de mooie plekjes bezoeken, ik ben ook iemand die graag uitgaat en ook ik ben iemand die graag wil leren surfen.
Snowboarden kan ik ook maar ik weet niet of ik wel naar Nieuw zeeland ga. Dat kan ik dan altijd nog ter plekke regelen.
Ook ik ben bereid veel nieuwe dingen te leren. Ik vlieg 2 oktober 2013 naar Perth waar ik kennissen heb wonen. In Perth is het plan om eerst 3 maanden ongeveer te werken zodat ik genoeg geld heb om door te reizen. Vanuit daar is het ideale plan om met een auto door Australie naar Adelaide, Melbourne en Sydney te reizen. Er kunnen altijd nog meer steden aangekoppeld worden maar dat is het leuke van backpacken het plan kan altijd aangepast worden.
Ik ben trouwens 19 jaar en ook ik ben een echte levensgenieter, sportieveling en ik houd er van om allemaal avontuur aan te gaan.
Mocht je mijn plan nou ook interessant vinden dan kan je me mailen op: lieke.slottje@gmx.net
Ik kan me wel vinden in die dingen , ik ben er als 1 maal geweest en zou graag terug gaan.
Mijn is niki 29 jaar kok van opleiding , moest het je wat lijken om samen te gaan , st gerust een mailtje nikiroumans@gmail.com
voor meer info. En even eens wat ideële uitwisselen misschien.