Ik zal mezelf even voorstellen, ik ben Frederique ben 26jaar en kom uit de buurt van Sittard. Mijn grote droom is om ongeveer halverwege 2015 naar Australië te gaan voor een half jaar of misschien wel langer…
Hoewel ik goed alleen kan zijn lijkt het me toch leuker om deze ervaring met iemand te delen die dit net zo graag wilt als ik en ook een reisgenootje zoekt.
Vorig jaar heb ik een half jaar in Zuid Spanje gewerkt als Au Pair, dit was een leuke ervaring maar nu wil ik toch heeeel graag naar Australië
Zelf hou ik heel erg van de natuur maar zeker ook van cultuur en avontuur en een feestje op z’n tijd sla ik ook zeker niet af!
Ik kan mezelf omschrijven als relaxed en open minded en ik ben iemand die wil genieten van het leven.
In Australië zelf wil ik het reizen ook graag combineren met werken om zo wat extra’s te hebben voor de reis. Heb nog geen concrete plannen, misschien wel daar een auto huren/kopen ik weet het nog niet…
Lijkt het je wat of heb je nog tips of ideeën stuur dan gerust een berichtje, dan kunnen we eens gezellig kletsen.
Ik denk niet dat onze plannen echt overeen komen, maar misschien kunnen we een mooie overlap vinden.
Ik wil zelf graag in september en oktober aan camper tour langs de zuid en oostkust gaan doen, met wat losse tripjes die niet op de route liggen (tasmanie en uluru enzo)
Ik heb zelf geen plannen om lokaal bij te verdienen, al wil ik met dat in mn achterhoofd waarschijnlijk wel het work and holiday visa aanvragen.
Ik ben 30 jaar, woon in Utrecht (opgegroeid in Limburg overigens)
Brede intresse. Natuur, cultuur, strand. Ben geen uitgaans type. Mijn manier van uitgaan is een terasje pikken of lekker uiteten
Ik hoor wel of er eventueel wat gezamelijke intesses zijn.
Ik wil volgend jaar feb/mrt beginnen aan mijn reis door Australie, voorkeur gaat uit van Sydney richting het noorden via de oostkust om uiteindelijk uit te komen in Cairns. Hoe en wat precies weet ik verder nog niet, zou wel graag vooral het eerste stuk samen met iemand doen met de auto, zodat je alle vrijheid hebt om te gaan en staan waar je wil.
Ik ben sociaal, spontaan en avontuurlijk aangelegd en houd van natuur, cultuur en gezelligheid!
Hoor het wel als het je iets lijkt!
Ik kan me wel vinden in jou plan om naar Australie te gaan, ik heb nog geen concrete plannen maar dat komt vast wel goed als we besluiten om samen te gaan. Zelf wil ik ook rond die tijd gaan en idd samen lijkt me toch leuker dan alleen. Zoek me maar op op facebook, dat praat wat makkelijker en kunnen we elkaar leren kennen.
ik ben ook van plan om halverwege 2015 na Australië te gaan.
ik zou ook graag willen werken /reizen en misschien vrijwilligers werk willen combineren.
ik ben een spontane ,iemand die van natuur / cultuur houdt.
en af toe feestje sla ik ook niet af
ik heb zelf ook van die combi ticket gezien.
wil zeker half jaar naar Australië en misschien nieuwzeeland.
en met de tussen stop azie een stukje als dit mogelijk is.
Hoi irma, ik kom begin maart in brisbane aan en heb ongeveer dezelfde route in mijn hoofd! Misschien kunnen we elkaar toevoegen op fb? Is even makkelijker. (Jasmijn Kooij, nieuwe niedorp) groetjes!
Ook ik ben op zoek naar een reismaatje vanaf begin maart voor 2-3 maanden. Of ik wil gaan werken weet ik nog niet. Ik ben Lianne, 24 en ben dan klaar met mijn tweede studie en even toe aan een leuke vakantie. Ik wil ook vanuit Sidney naar het noorden en dan het liefst nog even écht down under en naar Ayers Rock. Ik hou van een mix van cultuur, natuur, uitgaan, strand, avontuur etc. Is er nog steeds iemand op zoek naar een reisgenootje, dan hoor ik het graag!
Ik zie dat er verschillende mensen vanaf begin maart een reis willen maken. Zelf ben ik ook van plan om ergens in maart richting Australië te gaan. Voor hoelang etc…daar heb ik nog geen idee van. Maar een reis langs de oostkust staat tot nu toe bovenaan mijn lijstje. Mij lijkt het verder super om dit met een auto te doen zodat je kunt gaan en staan waar je zelf wil…
Hebben al mensen concretere plannen :)? Het lijkt me leuk om in contact te komen en te kijken of we eventueel samen kunnen reizen.
Hoi allemaal, ik ga vanaf 1 april naar australie en nieuw zeeland. lijkt me ook leuk om in contact te komen, of we misschien in een groepje wat samen kunnen regelen…Ik hoor graag van jullie. groetjes Frederike
Ik ben Tamara,27 jaar. Mijn plan is ook om halverwege het jaar naar Australië te gaan voor een jaar. Ik heb hard zitten na te denken wat ik wil gaan doen.
Ik dacht eerst ik ga als au pair aan de slag of werken op een boerderij want na dat jaar wil ik verder reizen of voor een jaar ergens gaan wonen (curacao) en daar is natuurlijk wel geld voor nodig maar een rond reis maken door Australië en tussendoor werken is natuurlijk veel leuker!
Ik hou eigenlijk net zoals jij van natuur, cultuur, avontuur en idd een feestje op zijn tijd!
Lijkt het je wat om samen te reizen of een stuk samen te reizen dan laat het maar weten!
Ook ik ben van plan om vanaf 1 april voor ruim twee maanden richting Australië en/of Nieuw-Zeeland te gaan.
Jouw idee om in contact te komen met anderen, of misschien in een groep wat samen te kunnen regelen, spreekt mij wel aan en daarom ook mijn reactie
Op dit moment heb ik nog geen vaststaande plannen, maar natuurlijk wel al aan het kijken wat ik allemaal wil zien;)
Ik kan mezelf kort beschrijven als een vrouw van 33, die houd van cultuur, natuur, gezellig een wijntje doen maar ook op zoek is naar iets actiefs (wil bijv. graag leren duiken of surfen). Daarnaast ga ik misschien nog een paar weken werken, maar op dit moment staat nog niets vast.
Mocht je dit zien zitten. Mocht je dit zien zitten, hoor ik het wel en anders een hele gave reis gewenst
Ik vroeg me af of je alleen richting Australië wilt gaan of dat je ook nog naar andere landen wilt?
Mijn droom is namelijk om richting Azië (China, Thailand, Indonesië) te gaan om vervolgens door te trekken naar Australië, en Nieuw Zeeland kan dan haast niet missen. Ik wil +/- een half jaar weg. Langer maakt eigenlijk ook niet uit!
Ik ben iemand die houd van natuur, cultuur, uitdagingen (leren duiken etc), feestjes op z’n tijd en ik maak gemakkelijk contact met mensen.