Reismaatje gezocht voor 1 jaar Australie/Azie!

Hallootjes allemaal ik ben een gezellige/maffe meid:biggrin: van 21 jaar en ben dit jaar afgestudeerd op mbo niveau. Ik wil weg uit dit kikkerlandje en op avontuur. Nou wil ik heel graag naar Australie en Azie gaan om hier te werken en lekker rond te trekken, alleen dit wil ik wel met iemand samen doen die net zo avontuurlijk is als mij, want tja je wilt je ervaringen toch met iemand direct kunnen delen.

Wil jij ook in september/Oktober weg gaan en lijkt het je wat samen met mij te reizen, mail mij dan even op dit adres [EMAIL=“houdinielover@hotmail.com”]houdinielover@hotmail.com.

groetjes,

Bianca

hallo,

ik ben Desiree, 21 jaar.
ik ben nog bezig met mijn MBO opleiding, maar ik wil daar dit voor ff een punt achter zetten en wat meer van de wereld gaan zien!

ik heb er eerst over nagedacht om een maandje naar amerika(californie) te gaan, een daar rond te reizen.
maar eigenlijk vind ik een maand wel erg kort en heb je dan nog weinig gezien…
ik wil er eigenlijk een jaar tussenuit en dan naar Amerika, Australie en weet ik het waar nog allemaal naar toe gaan…

voeg me anders ff toe op msn [EMAIL=“desiree_mourik@hotmail.com”]desiree_mourik@hotmail.com dan kunnen we verder praten

ik hoop tot snel!

groeten Dees:nod:

Hawdi

Mijn naam Tim, een 24 jarige Belg en ik ga eind oktober begin november 2007 naar Nieuw-Zeeland en vanaf januari naar Australië zal in totaal een 5 a 6 maanden weg zijn.
Zoek ook nog een partner om te reizen want alleen zie ik da minder zitten.
Heb al min of meer het één en ander gepland maar sta open voor vele andere ideeën.

Ik ga graag weg, drink graag een paar pintjes, speel gitaar en ik surf.
Deze reis is een droom die hopelijk in vervulling gaat.

Ben ondertussen al 2 jaar van plan geweest om deze reis te maken en dit jaar zal het er eindelijk van komen.

Zie je het zitten, laat me dan iets weten. Hopelijk staat bij jou nog niet alles vast. We kunnen ook een deeltje samen reizen, hoeft niet persé de hele trip te zijn hé
Mijn email: [EMAIL=“timdsq@hotmail.com”]timdsq@hotmail.com

Groejtes Tim

Hey,

Mijn naam is Olivier, ben 24j en belg.
Zoek je nog steeds een reis partner?
Ben ook van plan rond November naar Nieuw-zeeland en daarna Ausralië inclusief Tasmanië.
Als er nadien nog budget over is zou ik graag nog wat gaan snorkelen en duiken op de Maldiven of enventueel een ander eiland.

Zin? Nieuw- Zeeland is al min of meer uitgestipeld maar de rest nog niet.
Het is voor mij net zoals voor jou een droomreis.

Groetjes Olivier en hopend op een spoedige reactie

Mijn email is [EMAIL=“oli3vv@hotmail.com”]oli3vv@hotmail.com