Reismaatje gezocht! vertrek 5nov

Beste mede backpacker,

Jaja!!! 5 november is het zover en vertrekt mijn vliegtuig naar het geheel onbekende Bangkok.

Een avontuur dat al zoooo lang op mijn verlanglijstje staat, wordt eindelijk waar! Een rondreis door Zuid-Oost Azië.

Mijn eerste ervaring als backpacker brengt ook een klein beetje spanning met zich mee. Vandaar dit oproepje, iemand die opzoek is naar een reisgenootje die samen het avontuur wil beginnen voor een aantal dagen, weken en misschien wel de hele reis samen wil doorbrengen.

Mijn doelstelling van de reis is veel, maar dan ook heel veel genieten, van de cultuur en natuur te proeven. Beetje grenzen verleggen, daarnaast de onderwater wereld verkennen en een nachtje feesten, met uit brakken op strand vind ik allemaal niet vervelend! Van alle markten thuis, laten we maar zeggen… :slight_smile:

Lijkt je het wat om samen het avontuur aan te gaan? Schroom je dan niet om een mailtje te sturen :wink:

Groet(jes),
Dennis

Owjah, naast Thailand lijkt het me ook leuk om de buurlanden als Loas, Cambodja, Vietnam te bezoeken.