Backpacken ZO-Azië half november tot februari

Hallo allemaal,

16 november vertrek ik naar Bangkok voor mijn eerste backpack avontuur. Ik ben tot 1 februari in Zuidoost-Azië. Ik heb geen strak reisschema, maar ik wil wel naar Noord-Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja. Daarna heb ik vast wel tijd voor Zuid-Thailand en wellicht Maleisië. Er staat nog niks vast, en ik sta open voor goede ideeën! Ik hou van natuur, cultuur, lekker eten en relaxen.

Ik ben 25 jaar en heb ik Groningen gestudeerd. Begin februari reis ik door naar Nieuw-Zeeland, om daar tot juni te reizen en te werken.

Ik kom graag in contact met mensen die soortgelijke plannen hebben en op zoek zijn naar een reismaatje!

Groetjes,
Daan

Hoi Daan,

Mijn naam is Sonja 25 jaar en afkomstig uit Brabant.

Op dit moment ben ik in Sri Lanka en op 1 november reis ik door naar Signapore, waarna ik ga beginnen met maleisie tot ongeveer 25 november, daarna wil ik graag thailad, laos, cambodja en vietnam aan doen, in welke volgorde is nog niet bekend en alles is mogenlijk, ik reis op 10 februari door naar Australie en daarna Nw Zeeland.

Misschien kunnen we elkaar ergens ontmoeten onderweg, ik reis namelijk ook alleen en sta zeker open voor een reismaatje!

Groetjes Sonja

Hoi Daan,

Ik zit rond dezelfde tijd daar en wil graag Thailand, Cambodja, Laos en Maleisië bezoeken. Ik reis ook alleen, maar wie weet ontmoeten we elkaar onderweg en kunnen we een paar dagen samen reizen. Wat betreft Nieuw-Zeeland, het is een geweldig mooi land, ik ben daar enkele jaren geleden al eens geweest. Goede keuze dus!

Groetjes Jennifer

Hoi Daan

Ik zie dat je al twee reacties hebt. Indien je geïnteresseerd bent om met nog meer mensen af te spreken: van 9 december (ongeveer) tot 9 maart (ongeveer) zal ik samen met iemand anders die ik online vond rondtrekken in Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja. Voor meer informatie kan je het persoonlijk bericht checken dat ik je stuurde.

Groetjes

Xena

@ Jennifer en Sonja: stuur me gerust een persoonlijk berichtje als jullie ook meer info willen. Ik zou het best wel leuk vinden om verschillende mensen tegen te komen op reis :slight_smile:

Leuk al die reacties! Met iedereen is er wel overlap dus dat biedt veel mogelijkheden :slight_smile:

Het is wel haast onmogelijk om nu concrete afspraken te maken lijkt me. Ik stuur wel even een persoonlijk bericht zodat we verder kunnen praten.

Groetjes,
Daan

Heey,

Ook ik zit binnenkort in thailand. Van 12-12 tot 19-12 en van 12-1 tot 23-1 ben ik alleen aan het reizen dus misschien kunnen we dan iets afspreken?

Groetjes Wendy (23)

Via Wereldwijzer app

Ow en sonja, hoe is sri lanka? Daar ga ik ook nog heen :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Hey Wen, haha!

Via Wereldwijzer app