Backpacken januari 2015 Thailand/Laos/Cambodja etc.

Vandaag heb ik de knoop doorgehakt en een ticket geboekt naar Thailand (Bangkok) op 15 januari 2015. Ik ga voor onbepaalde tijd naar het buitenland. Mijn idee is om een tijd door Azie te backpacken en daarna het vliegtuig te nemen naar Nieuw-Zeeland en daar voor langere tijd te gaan werken. Misschien is er iemand die het leuk vind om de eerste tijd samen op te trekken? Bijvoorbeeld in Bangkok en dan kijken hoe het verloopt?!

Let me know!

Hoi Jefferon,

Ik ben van januari t/m maart in Nieuw Zeeland te vinden. Als je in die periode in NZ bent, kunnen we misschien samen wel een stuk optrekken :wink:

Groet, Ronald.

Leuk dat je gaat reizen! Ik ben ook rond die tijd in Bangkok misschien kunnen we wel ergens meeten :slight_smile:

Succes met de voorbereidingen

Groetjes

Marlieke

@ Ronald en Marlieke: Bedankt voor jullie bericht. Stuur even je emailadres naar mij in een PM dan kunnen we kijken of we tegen die tijd met elkaar kunnen meeten :).

Groeten,
Jeffrey

Hey Jeffrey,

Ik kom op 28 januari aan in Bangkok om te gaan backpacken door SE Asia. Het lijkt me leuk om wat mensen te ontmoeten met de zelfde plannen/ideeën along the way. Wat zijn jouw plannen na Thailand?

Groetjes, Moniek

Hey Jefferon! Ik vertrek 12 januari voor een maandje naar Thailand. Hierna vlieg ik via Taipei naar Sydney waar ik een lange tijd zal gaan rondtrekken en werken. Misschien wel leuk om te meeten in Bangkok in januari :)? Groetjes, Jeroen

Hey Jefferon,

Wat cool dat je de knoop doorgehakt hebt!
Momenteel ben ik ook knopen aan het doorhakken en wil in januari richting Thailand gaan en een maand of drie door Azië gaan reizen. Mijn plan is om de eerste maand door Thailand te reizen, daarna zou ik graag andere landen bezoeken, maar dat staat nog helemaal open. Mijn ideale reis is: avontuur, genieten, gezelligheid, nieuwe mensen leren kennen, cultuur, natuur en op zijn tijd een gezellig feestje bouwen etc.! Ik ben eerder al een maand alleen naar Azië (Indonesië) geweest, toen heb ik gedeeltes met reisgenoten gereisd van dit forum en mensen die ik tegen ben gekomen. Dit is mij goed bevallen, vandaar dat ik voor deze reis ook op zoek ben naar een reisgenoot (en) om mee samen te reizen (deel of hele reis, afhankelijk van klik en interesses). Kun je mij iets meer vertellen over de gewenste invullen van jouw reis? Mocht je vragen aan mij hebben, stel ze gerust.

Groetjes,

Chiara

Hallo Jeffrey, ik heb soortgelijke plannen. Ik vlieg op 11 januari naar Bangkok :slight_smile:
Het lijkt me leuk om informatie uit te wisselen en misschien zelfs te meten in BKK.

Groetjes Kimberly

Gaaf dat je dat gaat doen Jeffrey!!
Ik zeg per januari mijn contract op en wil er drie maanden er tussenuit! Ook die kant op, alleen door de korte periode wordt het geen Nieuw-Zeeland maar waarschijnlijk alleen Azië! Jij hebt in ieder geval al je ticket al geboek, dit moet ik nog doen…