Backpacken januari 2015 Thailand/Laos/Cambodja etc.

Vandaag heb ik de knoop doorgehakt en een ticket geboekt naar Thailand (Bangkok) op 15 januari 2015. Ik ga voor onbepaalde tijd naar het buitenland. Mijn idee is om een tijd door Azie te backpacken en daarna het vliegtuig te nemen naar Nieuw-Zeeland en daar voor langere tijd te gaan werken. Misschien is er iemand die het leuk vind om de eerste tijd samen op te trekken? Bijvoorbeeld in Bangkok en dan kijken hoe het verloopt?!

Let me know!

Hoi Jefferon,

Ik ben van januari t/m maart in Nieuw Zeeland te vinden. Als je in die periode in NZ bent, kunnen we misschien samen wel een stuk optrekken :wink:

Groet, Ronald.

Leuk dat je gaat reizen! Ik ben ook rond die tijd in Bangkok misschien kunnen we wel ergens meeten :slight_smile:

Succes met de voorbereidingen

Groetjes

Marlieke

@ Ronald en Marlieke: Bedankt voor jullie bericht. Stuur even je emailadres naar mij in een PM dan kunnen we kijken of we tegen die tijd met elkaar kunnen meeten :).

Groeten,
Jeffrey

Hey Jeffrey,

Ik kom op 28 januari aan in Bangkok om te gaan backpacken door SE Asia. Het lijkt me leuk om wat mensen te ontmoeten met de zelfde plannen/ideeën along the way. Wat zijn jouw plannen na Thailand?

Groetjes, Moniek

Hey Jefferon! Ik vertrek 12 januari voor een maandje naar Thailand. Hierna vlieg ik via Taipei naar Sydney waar ik een lange tijd zal gaan rondtrekken en werken. Misschien wel leuk om te meeten in Bangkok in januari :)? Groetjes, Jeroen

Hey Jefferon,

Wat cool dat je de knoop doorgehakt hebt!