Hallo,
nadat ik vorig jaar 5 weken in Guatemala vrijwilligerswerk heb gedaan, wil ik heel graag gaan backpacken door midden/zuid amerika. Het lijkt me erg leuk om te starten in Argentinie of mexico en zo door te reizen. Eind dit jaar studeer ik af en wil ik een paar maanden gaan werken om vervolgens in oktober of november het vliegtuig in te stappen. Verdere plannen heb ik nog niet gemaakt.
Ik ben 20jr. en woon in Den Haag. Ben opzoek naar iemand m/v die de zelfde reis passie heeft als ik en in dezelfde periode wilt vertrekken.
Hoor graag van jullie!
Groetjes Angela
Hoi Angela,
Ik ben Anne en 23 jaar. Ik wil graag eind september vrijwilligerswerk gaan doen in Suriname voor ongeveer twee maanden. Daarna wil ik door Zuid-Amerika gaan reizen. Misschien kunnen we een gedeelte van onze reis of heel de reis samen maken.
Ik ben van de zomer wezen backpacken (met twee vriendinnen) door Mexico, Guatemala en Belize. Ik vond het geweldig!!! en wil meer 
Je schreef dat je Midden- en Zuid-Amerka wilde zien. Hoe lang wil je ongeveer gaan reizen?
Groetjes Anne
Hoi Angela & Anne,
Vanaf september ben ik zo vrij als een vogeltje. Heb dan mijn CMVdiploma in m’n zak! Wilde eigenlijk gelijk door naar culturele antropologie aan de uva, maar heb toch besloten om lekker weg te gaan.
Ik ben 21 jaar, en zeeeer reislustig. Heb begin dit jaar een half jaar in Senegal gewoond en stage gelopen. Daarna nog een maand door Mali gereisd. Heb zelf veel door europa gebackpackt en naar Thailand geweest.
Ik hou van low-budget reizen, niet de meest luxe omstandigheden, ontmoeting met de lokale bevolking, kunst&cultuur, actief, maar soms ook een dagje rollend op een grasveld/zandbank doorbrengen.
Het lijkt me geweldig om naar Midden,- en/of Zuid-Amerika toe te gaan.
Laten we contact houden!
Groetjes, Milou