Hoi!!
Ik ben van plan begin volgend jaar (1 feb??) 2 of 3 maanden naar midden-amerika te gaan en zou het toch leuk vinden om samen (m/v) te reizen. Ben zelf 31 jaar en kom uit de omgeving Breda. Of zullen we gewoon maar met z’n allen gaan dan??!? ![]()
Grtz, Carlos
Hallo Allemaal!!
Zoveel berichten al van jullie, dus wel zo handig als ik ook even een berichtje achter laat. Misschien reist er iemand ongeveer dezelfde route, dezelfde tijd als ik.
Ik ben Luc, 23, bijna afgestudeerd werktuigbouwkunde. Na een half jaar “stage” in Zuid Afrika, blijft het reisvirus in je zitten en dus vertrek ik met mijn backpack in maart naar Buenos Aires (startpunt), reis ik door naar Zuid chili/Argentinie (Patagonie). Vervolgens wil ik naar het Bolivia en Peru. Misschien pik ik Equador ook mee. Dit is maar een globale planning, die ik zo heb gekozen om de betere reistijden te hebben (geen hartje winter in Patagonie voor mij;)).
Een spaanse cursus volg ik nu in NL, maar gaat niet erg vlot. Voor mijn reis heb ik zo’n 4 maanden. Dus mocht je in de buurt zijn, of je nu al weet dat je route aardig aansluit, stuur even een mailtje!
Goede reis alvast!
Luc
Lieve reislustige mensen!
Ik ben eigenlijk pas net terug van mijn rondreis uit Zuid Amerika (6 weken) en ik vertrek over 8 dagen voor vier maanden naar Peru. Op 10 januari vlieg ik naar Lima, waar ik een nachtje in een hostel slaap en van daaruit vertrek ik met de bus 8 uur rijden naar Huaraz waar ik vrijwilligerswerk ga doen voor Stichting Weeskind.
De eerste maand dat ik daar ben krijg ik Spaanse les en vervolgens ga ik werken in een weeshuis en in 3 verschillende eetlokalen in de buurt van Huaraz. Ben je in de buurt en heb je een keer een weekend niks te doen…ik doe graag dingen in het weekend want dan ben ik vrij!
Laat het me maar weten dan spreken we wat af!!!
Dikke kus
San
Hey, Hallo mede avonturiers :dag:
Mijn bedoeling is om rond juni, julie te vertrekken naar Zuid Afrika
Ik ga daar verlopig voor 2 jaar naartoe, heb via mij pa een huis
daar kunnen bemachtigen
ben zoooo happy!!!
Mijn droom komt eidelijk uit, maar ben er wel jaren al mee bezig geweest!
Bloed, zweet en tranen.
Maargoed ik heb daar 3 slaapkamers en als er mensen zijn die het gezellig
vinden om een tijdje daar te logeren zijn ze van harte welkom ![]()
Greets Jimmy
He Jimmy, wat leuk dat je voor 2 jaar naar Afrika gaat. Afrika staat zeker nog op mijn lijstje om gaan te bezoeken dus ik houd je aanbod in mijn hoofd. Dank je wel en ik wens je een hele goede tijd toe in Afrika!!
Groetjes, Angela