Ik ben Kim, 27 jaar en ik ben per november beschikbaar om te gaan reizen/backpacken/werken/vrijwilligerswerk, bestemming? Onbekend. Ik vind veeel te veel leuk.
Ik zit zelf te denken aan een van deze bestemmingen: Australië, Azië, Zuid Amerika of Nieuw Zeeland. Ja best veel dus. Hoe lang ik weg wil staat ook niet vast. ‘Alles mag niets moet’ instelling dus Ik heb familie in Australië en Amerika die we ook nog kunnen opzoeken, best wel handig ;).
‘Normaal’ ga ik op vakantie/backpacken met een vriendin, maar ik wil langer weg dan 3 weken en meer zien nu het nog kan! Ben jij een gezellig (belangrijk :cheer2:) persoon die ook een reismaatje zoekt? Stuur me dan een berichtje!
Ik heb precies hetzefde gevoel als jij, op avontuur nu het nog kan.
Wil zelf ongeveer 6 maanden gaan reizen/vrijwilliterswerk gaan doen, vertrek in november.
Waar ben je al gaan backpacken?
Ik ben een krer 3,5 in Thailand geweest en vorig jaar 3,5 week in Australië (oostkust). Daar tussendoor op vakantie naar New York en San Francisco. En jij al eerder gereist?
Nu wil ik lekker de tijd hebben voor de reis en mee kunnen doen met spontane acties/ideeën.
Waar zou je heen willen? En wat voor vrijwilligerswerk zou je willen doen?
Ik ben zelf al meerdere malen gaan backpacken in Azië (Indonesië, Thailand, Maleisië, Myanmar, Sri Lanka, Hongkong en de Filipijnen) en een keer naar Brazilië. Daarnaast heb ik 4 weken vrijwilligerswerk gedaan in Ghana.
Zit er nu aan te denken om 6 weken vrijwilligerswerk als verpleegkundige te gaan doen in Laos, en verder te reizen naar Laos, Cambodja, Vietnam en Taiwan. Heb nog niet echt concrete plannen, dus alles ligt wat mij betreft nog open.
Ik heb geld gespaard om te reizen, maar ben niet helaas niet rijk en wil daarom ook werken en/of vrijwilligerswerk doen waarbij ik kost en inwonen heb. Wat zijn jouw plannen/ideeën?
Ja Australië is een geweldig land, daarom wil ik ook terug en er nog veel meer van zien. Zo jij hebt al veel reiservaring! Ik helaas niet, ik ben na mijn studie meteen fulltime gaan werken dus dat kwam er maar niet van.
Ik weet nog niet wat ik zou willen, het liefst (vrijwilligers)werk met mensen/dieren. Als verpleegkundige kan ik als marketeer helaas niet aan de slag ben ik bang ;). Ook qua land sta ik best open voor van alles. Zelf nog niet gekeken naar de landen die jij noemt, daar ga ik mij even in verdiepen!
@Kim: ik snap em, ben ook op zoek gegaan naar vrijwilligerswerk waar ik kost en inwoning heb Kijk eens op: www.workaway.info, daar heb ik mijn project gevonden. Ze betalen ook nog eens mijn visum.
Kan je me anders via een pb je mail sturen, dan kunnen we samen brainstormen?
@ Anna: Ligt een beetje aan de host wat je moet betalen. Voor de site i.i.g. 23 euro inschrijfgeld, maar daarna kun je alle hosts berichtjes sturen.
In principe betalen zij jouw onderdak en soms ook eten of visum. Ticket moet je wel zelf betalen.
Ik ben Charlotte adan, 28 jaar en wil graag in dec tot half jan op reis. Bestemming onbekend. Voorkeur gaat uit naar een land met zon en duiklocaties (;