Ik ben as juli na 4 jaar eindelijk klaar met mijn HBO opleiding en wil daarna voor een langere periode naar het buitenland toe (werken / rondtrekken, wat dan ook maar wel low-budget). Ik kon natuurlijk eerst nooit langer weg dan max. de zomerperiode en wil daar na juli as dus verandering in gaan brengen! Welk land / continent etc. maakt me helemaal niets uit en voor hoe lang ook niet (hoe langer, hoe beter?!).
Daarom ben ik dus op zoek naar een V reisgenoot rond mijn leeftijd (21) die ook eens verder in deze wereld rond wil kijken!
Ik ben ook op zoek naar een reismaatje alleen ik heb me aangemeld bij Commissie samen in A’dam. Ik ga 6 maanden vrijwilligerswerk doen, waarschijnlijk in India. En daarna wil ik nog een paar maanden gaan reizen.
Misschien is dit iets?!?!Ik ben 25 en woon in Eindhoven!!
Tuurlijk wil ik je daar meer over vertellen!! Ik heb er zelf zo enthousiast over!!
Maar ik denk dat je het beste op www.commissiesamen.nl kan kijken voor alle info. Dat het ik ook gedaan en als je na het lezen van hun site nog steeds interesse hebt kun je een info-boekje aanvragen. Als je daarna NOG steeds interesse hebt krijg je een gesprek met Harrie Kanters… echt een hele lieve man en hij verteld je echt alle in & outs. En mocht je dan NOG STEEDS interesse hebben kun je je aanmelden bij commissie SAMEN. Je wordt wel altijd per 2 uitgezonden naar zo’n project dus wanneer je gaat is een beetje in overleg met je reismaatje!! Maar daar heb je zelf natuurlijk ook een heel grote zeggenschap in.
Ik hoop dat je zo ff genoeg weet… maar mocht je nog meer vragen hebben Shoot!! Als ik ik je kan helpen doe ik dat graag!!
Het heeft me allemaal in ieder geval veel ideeen opgedaan. Maar ik ga toch meer richting Work&Travel rondreis: Afrika, Azie en Australie via bijv. www.joho.nl en/of www.travelactive.nl
Super dat je er veel ideeen aan opgedaan hebt!! Nu weet je tenminste een beetje wat er allemaal mogelijk is… en je moet toch ergens voor gaan waar jij je helemaal goed bij voelt en als dat een andere organisatie is helemaal goed!! Super veer succes met al je plannen!!! Maak er wat moois van!!