Reismaatje gezocht (vrouw)

Hallo! :slight_smile:

Ik ben Manon en 24 jr. oud. Nu één jaar klaar met mijn studie SPH ( sociaal pedagogisch hulpverlening ) & inmiddels een jaar aan het werk in de kind- en jeugd psychiatrie. Heb daar geen vaste baan & is ook nog niet aan de orde. Door dit gebeuren, krijg ik steeds meer de kriebels om er even ( 3/4 maand ) tussenuit te gaan. En dan puur; relaxen/genieten/mooie dingen zien & vooral nieuwe mensen ontmoeten! En misschien ook wel wat werken ( bijbaantje/horeca ) Nu zit ik met het volgende; Ik wil niet alleen en ben dus benieuwd of hier meer mensen zijn met het zelfde idee/plan? Ik zou het liefst richting Thailand of Australië vertrekken ….
Voor de rest zoek ik een reismaatje die graag het land wil zien/leuke dingen wil ondernemen/ maar niet geheel onbelangrijk; het ook fijn vind om lekker te relaxen, uit te gaan en er voor open staat nieuwe mensen te ontmoeten :slight_smile:

Dezelfde plannen? Stuur me een privé berichtje of reageer!

Liefs, Manon

Hoi Manon!

Ik ben Kaj en ben 27 jaar. Ondertussen alweer 5 jaar werkzaam als verpleegkundige in het AZM in Maastricht. Ik wilde rond maart ongeveer 2 maanden gaan rondreizen, waar weet ik nog niet precies. Maar voorkeur is Azië en heb al wat mooie dingen gehoord over Thailand…
Helaas kan ik niet langer vrij nemen. Ik zou het ook fijn vinden om niet alleen te hoeven reizen, dus misschien kunnen we samen al een begin maken…

Groetjes,

Kaj

Hallo …

Ik heb dezelfde plannen en wil ook graag in maart gaan. 2 maanden is mij ook prima! En stel ik blijf, dan is dat nog geen probleem.
Heb je ook facebook? Ik zit hier namelijk niet heel vaak op haha

Haai!
Ik studeer in juni/juli af en dan wil ik ook rond de 4 maanden gaan rondreizen in thailand e.d. , precies het zelfde als jou… even er tussen uit… nieuwe dingen ontdekken en leuke mensen ontmoeten!
ik ben 23 jaar… :slight_smile:

Hoi Manon,

Nog maar net lid hier en jouw verhaal is de 2de die ik lees. Jouw verhaal is erg herkenbaar. Ik ben twee jaar klaar met de opleiding SPH en werk sinds die tijd. Ik heb nu een vaste baan en heb de mogelijkheid om er een half jaar tussenuit te gaan zonder mijn baan te verliezen. Ik ga in februari 2014(heb daar verder geen keus in) vertrekken naar Australië om precies de redenen die jij beschreven hebt. Ik heb verder nog niet heel veel plannen en ben me nu wat aan het oriënteren maar een reismaatje voor in ieder geval de eerste periode bij aankomst lijkt me wel prettig en mocht het klikken misschien voor wat langer. Mocht je interesse hebben laat het me weten dan kunnen we misschien contacten via mail of facebook. Venny is trouwens een nickname. Ik ben een vrouw van 23 jaar.

Groetjes!!