Ik ben Manon en 24 jr. oud. Nu één jaar klaar met mijn studie SPH ( sociaal pedagogisch hulpverlening ) & inmiddels een jaar aan het werk in de kind- en jeugd psychiatrie. Heb daar geen vaste baan & is ook nog niet aan de orde. Door dit gebeuren, krijg ik steeds meer de kriebels om er even ( 3/4 maand ) tussenuit te gaan. En dan puur; relaxen/genieten/mooie dingen zien & vooral nieuwe mensen ontmoeten! En misschien ook wel wat werken ( bijbaantje/horeca ) Nu zit ik met het volgende; Ik wil niet alleen en ben dus benieuwd of hier meer mensen zijn met het zelfde idee/plan? Ik zou het liefst richting Thailand of Australië vertrekken ….
Voor de rest zoek ik een reismaatje die graag het land wil zien/leuke dingen wil ondernemen/ maar niet geheel onbelangrijk; het ook fijn vind om lekker te relaxen, uit te gaan en er voor open staat nieuwe mensen te ontmoeten
Dezelfde plannen? Stuur me een privé berichtje of reageer!
Hallo Manon,
Bij mij kriebelt het ook!! Ik zou graag naar Australie willen voor een paar maanden. Nou zit ik op het werk net in een periode waarin een hele reorganisatie gaat plaatsvinden, waardoor ik het nog niet aandurf om te vragen of ik enkele maanden met onbetaald verlof zou kunnen… Maar eind 2014 moet dat zeker mogelijk zijn, mocht dat niet het geval zijn ben ik nog wel bereid om mijn baan om te zeggen voor deze geweldige kans.
Ik ben in 2008 afgestuurd aan SPH en heb sindsdien enkele reizen gemaakt, maar Australie staat bovenaan op mn verlanglijstje en ik denk steeds dat wanneer ik het wil doen, ik dit ook op korte termijn moet doen.
Ik zag dat jij ook SPH hebt gedaan, leuk :)!
Ik weet natuurlijk niet wanneer jij wilt gaan en of dat matcht met mijn ideeen, maar ik hoor dit graag van je!
Groetjes, Marlies
Ook ik heb SPH gedaan en vertrek 25 feb richting sydney om te werken en reizen… Ik zou t superleuk vinden te meeten en bijvoorbeeld de eerste weken mee op te trekken en wellicht een baantje ergens zoeken. Ik ben al vaker alleen op reis geweest oa naar Azie, dus weet een beetje hoe alles werkt…
Hier eerder op het forum is nog een meisje, Venny met een zelfde soort oproepje. Een groepje vormen zou natuurlijk helemaal te gek zijn!!
Als het goed is studeer ik deze zomer af en ik twijfel al een hele tijd of ik zal gaan reizen.
Ik heb me nu voor genomen in 2014 helemaal anders aan te gaan pakken. Dus heb ik eindelijk besloten om het gewoon te gaan doen en naar australie te gaan. Dit lijkt me super leuk om met paar reisgenootjes te doen. Jammer genoeg delen mijn vriendinnen niet deze droom om te gaan reizen. Gelukkig ben ik deze forum tegen gekomen en zie ik dat nog veel meer mensen deze reis wil maken. Zelf hou ik ook van genieten-relaxen en nieuwe dingen ontdekken. Zelf had ik in gedachten volgend jaar rond oktober-november te vertrekken. Ik weet niet of plannen en ideeën over één komen maar het lijkt me wel leuk!
Mijn naam is niki kerel van 29 ik ben er twee jaar geleden al eens 3 weken geweest. En zou graag terug gaan maar dan wel iets langer. 6 m tot en 1 j
Lijkt het je leuk om misschien samen te reizen .
Ik sta voor alles open . Ik reis héel graag hou van dingen bezichtigen en ontdekken. En vooral te genieten van het leven .
Zou je meer willen weten st gerust een mailtje. nikiroumans@gmail.com