Hallo,
Al jaren heb ik 1 grote droom namelijk gaan backpacken in Australië. Nu ben ik op een punt in mijn leven aangekomen waarop ik voel dat ik er klaar voor ben. Ik heb 2 jaar geleden mijn SPH opleiding afgerond en ben daarna gelijk gaan werken. Ik heb mijn droom dan ook als het ware weggestopt want ja je moet toch aan je toekomst denken(typisch Nederlands). Sinds een jaar heb ik dan ook een hele pittige, uitdagende en leuke vaste baan. Maar… er blijft iets aan mij knagen. De vastigheid en de sleur benauwd me. Ik heb nu meer dan ooit een enorme drang naar wat ik altijd al wilde namelijk rondreizen in Australië, de vrijheid, het land, kennis maken met allerlei culturen en natuurlijk het ontmoeten van nieuwe mensen. Ik kan en wil dit niet langer wegstoppen en ik wil nu mijn kans grijpen om dit te gaan doen. Nu is het geluk voor mij dat ik een hele goede werkgever heb die mij wil helpen deze droom te verwezenlijken. Ik kan per februari 2014 een half jaar wegblijven zonder mijn baan te verliezen. Wat wil je nog meer??
Nou wat wel leuk zou zijn is een reismaatje voor in ieder geval de eerste tijd bij aankomst en mocht het klikken misschien voor wat langer. Ik moet eerlijk zeggen dat mijn voorkeur uit gaat naar een vrouw maar ach als man mag je me wel proberen te overtuigen;)
Ondertussen ben ik me ook al wat aan het oriënteren en jee wat een mogelijkheden zeg! Met of zonder een organisatie reizen en dan met of zonder een groep. Poeh lastig en dan heb ik het nog niet eens over de financiële consequenties die daaraan verbonden zijn. Als er mensen zijn die me hierin kunnen adviseren? Zou super zijn!!
Nou mocht dit verhaal je interesseren en/of je nieuwsgierigheid hebben gewekt, schroom dan niet om te reageren of om me een privé Misschien kunnen we iets voor elkaar betekenen.
Hopelijk hoor ik iets van je!
Groetjes!!
Owhja ik ben trouwens een vrouw van 23 jaar(bij vertrek 24 jaar) en dol op sporten.