Buenas Dias!
Ik zit op het moment in Buenos Aires en reis alleen, maar het leek me wel leuk om een deel van mijn reis samen met iemand te reizen!
Ik wilde eind februari naar Iguazu en uiteindelijk in Chili (Santiago) belanden 3 weken later, maar heb nog geen vast plan.
Is er iemand die ongeveer dezelfde planning heeft en het leuk vindt (een stukje) samen te reizen?
Zit zelf nu ook in BA voor twee weken en ga hierna door naar Salta om daar stage te lopen.
Maar zou graag naar La Bomba de Tiempo gaan aankomende maandag, iets wat je echt gezien moet hebben voor een klein prijsje. Iemand zin om mee te gaan?
Het is een drumshow in een cultureel (openlucht) centrum, erg leuk en erg gezellig en het is
elke maandag!
He! Leuk idee! Helaas zit dat net tussen mijn plannen in… of ik ga dit weekend naar iguazu… of eerst naar rosario of gualeguaychu, dit voor carnaval. Ik moet vandaag een keuze maken, ivm boeken van de bus, maar mocht je in zijn voor een dagje carnaval, vrijdag vertrekken… en waarschijnlijk zaterdag terug, of zondag laat het me weten ga waarschijnlijk wel deze middag een keuze maken, ik twijfel nog steeds! Groetjes!
Iguazu is zooooo onwijs mooi…geweldig hostel: iguazu Inn!!! Met relaxt zwembad en busstop tegenover het hostel.
Je kunt vanaf daar ideaal ook de braziliaanse kant bekijken, echt de moeite waard!
Ooooow maar dan ben je maybe maandag alweer back in town of niet?
Heb geen idee welke plaatsen het zijn, maar ga ff googlen
Laat maar even weten als je een keuze hebt gemaakt!
Bedankt voo de tip! Ga zo naar een internetcafe om alles te boeken. Problrleem is datik daarna nog naar iguazu wil dus maandag in principe niet in ba kan zijn. Ik hou je op de hoogte! Mocht het je trouwens leuk lijken een drankje te doen in ba kan dat natuurlijk altijd! Groetjes
Dat is waar…waar verblijf jij? Zit zelf dicht bij Plaza Congreso, calle JP Perón ! Kunnen idd van de week wat eten of iets, ben wel benieuwd naar jouw plannen! Enne de plaatsen zien er erg gaaf uit, alleen vraag ik me af of er nog wel iets te boeken is voor carnaval.
Zelf ben ik dan niet meer in BA en gedurende die periode loop ik stage in een klein plaatsje in Argentinie.
Maar er zijn altijd veel Nederlanders…tip om mensen te ontmoeten: de BA free city tour. Zijn twee tours, gratis en je weet gelijk ook veel van de stad.
Volgende week vertrek ik voor drie maanden naar Argentinië (en wie weet wat nog meer ;)). Lijkt me gezellig een hapje te eten in BA - mits je begin maart dan nog hier vertoeft!
Hoi allemaal,
Ik kom toevallig op jullie forum en ben ook van plan om (zeker) naar Argentinië te gaan. Ik vroeg me eigenlijk af of jullie nog tips voor mij hebben om zoiets aan te pakken? En, aangezien jullie daar nu allemaal in de buurt zijn, wat zijn ongeveer de kosten die jullie dagelijks maken?
Groetjes en bedankt!