Ik loop momenteel stage in Buenos Aires en heb daarna een maand de tijd om rond te reizen door Argentinie en/of andere delen van Zuid-Amerika! Er zijn zooo veel plekken waar ik heen wil dat ik het gewoon niet meer weet! Wie heeft er tips, ervaringen etc. die mij kunnen helpen?!
:dag:
Hola Judith,
Ik zou zeggen, struin dit forum eens af voor tips… het is gewoon téveel om even een paar handige tips te geven. In ieder geval zou ik me in een maand beperken tot óf het midden en noorden óf het midden & zuiden. Dan kun je wat intensiever reizen, anders zit je veel in bussen of in het (dure) vliegtuig.
Als je nog in Córdoba langskomt moet je maar een belletje geven, zie onze gegevens op de site.
groet,
Jan
Foz do Iguaçu moet je zeker doen! echt een aanrader. Vanuit Buenos Aires kun je het vliegtuig pakken of een nachtbus. De nachtbussen zijn er uitstekend.
Voor een weekendje of een dagje is Uruguay misschien een optie?
He Judith!
Iguazu is heel leuk om een weekendje te gaan, en een weekje Brazilie is ook leuk, vooral door een bedrijf BAIS die dit organiseert speciaal voor internationale studenten! Is dat misschien een idee?
Haha!
Jij ook al hier te vinden haha!