Reismaat gezocht voor Latijns Amerika 2010

Ik zal me allereerst even voorstellen, mijn naam is Nadine, 20 jaar en ik woon sinds 2 jaar in Zuid Frankrijk. Eind dit jaar ben ik van plan mijn koffers weer te pakken en Frankrijk te laten voor wat het is. Ik heb het er ontzettend naar mijn zin, maar ben van plan volgend jaar mijn studie weer op te pakken.

In november keer ik ‘definitief’ terug naar Nederland, en aangezien mijn studie pas aanvangt in september 2010 wil ik de tussenliggende maanden benutten om weer 'n taalcursus Spaans te doen in Buenos Aires en vervolgens te gaan backpacken door Latijns Amerika.

Naast me ligt een gigantisch pak reisbrochures van groepsreizen, maar op de een of andere manier is het ‘veilige’ reizen in een groep toch niet wat ik wil. Ik ben ontzettend eigengereid, en zou het doodzonde vinden om in een groep vol zeurkousen (sorry voor deze term!) terecht te komen.
[ul]
[li]Waarom ronsel je niet een van je vrienden zul je zeggen? Zou te makkelijk zijn, ik kies bij voorkeur altijd de lastige weg. Nieuwe mensen ontmoeten, het avontuur opzoeken.[/li][li]**Waarom ga je niet alleen? **Lullig, maar waar, ik zou niet durven.[/li][li]**Waarom ga je met mij naar waarschijnlijk een van de mooiste continenten op aarde, en niet met één van de 101 andere reizigers die op dit forum op zoek zijn naar een reisgenoot? **Ondanks dat ik slechts een 20-jarige snotneus ben durf ik te stellen dat ik aardig wat ‘bagage’ heb. Ik denk best aardig gezelschap te zijn, altijd in voor iets nieuws, viva la vida & geniet nooit met mate. Ik ben op mijn best op het vliegveld met een ticket in m’n handen, er bestaat geen gelukzaliger moment dan weer 'n nieuwe reis. [/li][/ul]Ik wil ongeveer 3 maanden reizen. Ik zal eind februari 2010 in Buenos Aires starten aan mijn cursus van 3 weken, en daarna willen beginnen aan de track. Het zou voor mij geen probleem zijn de cursus ná de reis te doen als dit beter uitkomt.

Kort maar krachtig gezegd: COOLE REISGENOOT GEZOCHT VOOR EEN TOCHTJE DOOR LATIJNS AMERIKA.

Hoi!
Ik zoek ook nog een reisgenoot om mee naar zuid amerika te gaan. Ik weet niet wat je precies van plan bent en of je flexibel bent. Ik ben nl niet flexibel ivm mijn werk. Ik weet niet of jij je cursus al vast hebt staan eind februari want dan past het niet in mijn schema. Ik zal even vertellen wat ik graag wil doen en dan moet je maar laten weten of dat eventueel in je schema past.

Ik ben yvonne, 28 jaar. Ik kan waarschijnlijk 2 maanden vrij krijgen op mijn werk. Maar dan wel alleen van 1 februari tot 1 april 2010.
Ik zou graag naar peru, chili en argentinie willen. Ik wil veel zien en af en toe een dagje relaxen.

Ik hoor van je.
Groetjes Yvonne

Hoi

Ik ben Hanne en ben een meisje van bijna 21 uit België. En ik zou ook nog dolgraag gaan rondreizen in Zuid Amerika. Ik heb zelf al 3.5 week gaan rondtrekken in Costa rica enkele jaren geleden en ben dit jaar 4 maanden in cuprus gaan studeren.
Ik twijfelde om op je oproep te beantwoorden maar, je schreef gewoon exact wat ik wou lezen … behalve de datum =). Ik zit momenteel in mijn laatste jaar marketing en zit nu dus in de beslissingsfase nog 1 jaartje bij studeren of gaan werken. Als ik ga werken zou ik wel met je kunnen vertrekken en zou ik dolgraag meegaan maar als ik ga leren kan ik zelf pas eind juni vertrekken.
mijn e-mail adres is hanneke005@hotmail.com waar je me altijd kan bereiken als je meer wil weten.
Ik wens je in elk geval heel veel plezier op je reis en misschien komen we elkaar wel eens tegen =)

ciao
Hanne