Ik zal me allereerst even voorstellen, mijn naam is Nadine, 20 jaar en ik woon sinds 2 jaar in Zuid Frankrijk. Eind dit jaar ben ik van plan mijn koffers weer te pakken en Frankrijk te laten voor wat het is. Ik heb het er ontzettend naar mijn zin, maar ben van plan volgend jaar mijn studie weer op te pakken.
In november keer ik ‘definitief’ terug naar Nederland, en aangezien mijn studie pas aanvangt in september 2010 wil ik de tussenliggende maanden benutten om weer 'n taalcursus Spaans te doen in Buenos Aires en vervolgens te gaan backpacken door Latijns Amerika.
Naast me ligt een gigantisch pak reisbrochures van groepsreizen, maar op de een of andere manier is het ‘veilige’ reizen in een groep toch niet wat ik wil. Ik ben ontzettend eigengereid, en zou het doodzonde vinden om in een groep vol zeurkousen (sorry voor deze term!) terecht te komen.
[ul]
[li]Waarom ronsel je niet een van je vrienden zul je zeggen? Zou te makkelijk zijn, ik kies bij voorkeur altijd de lastige weg. Nieuwe mensen ontmoeten, het avontuur opzoeken.[/li][li]**Waarom ga je niet alleen? **Lullig, maar waar, ik zou niet durven.[/li][li]**Waarom ga je met mij naar waarschijnlijk een van de mooiste continenten op aarde, en niet met één van de 101 andere reizigers die op dit forum op zoek zijn naar een reisgenoot? **Ondanks dat ik slechts een 20-jarige snotneus ben durf ik te stellen dat ik aardig wat ‘bagage’ heb. Ik denk best aardig gezelschap te zijn, altijd in voor iets nieuws, viva la vida & geniet nooit met mate. Ik ben op mijn best op het vliegveld met een ticket in m’n handen, er bestaat geen gelukzaliger moment dan weer 'n nieuwe reis. [/li][/ul]Ik wil ongeveer 3 maanden reizen. Ik zal eind februari 2010 in Buenos Aires starten aan mijn cursus van 3 weken, en daarna willen beginnen aan de track. Het zou voor mij geen probleem zijn de cursus ná de reis te doen als dit beter uitkomt.
Kort maar krachtig gezegd: COOLE REISGENOOT GEZOCHT VOOR EEN TOCHTJE DOOR LATIJNS AMERIKA.